Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Op basis van de foto’s snap ik dat. In het echt was het gewoon te klein. En dan ben ik bepaald geen beul.

1 like

Bij S&C Rotterdam lag de Calendar er 2 weken geleden nog. Fascinerend horloge, maar vond het wat te dik voor de diameter. De polaris date hadden ze ook, alsmede de no date en de chrono als ik mij niet vergis. Ik heb die master memovox niet gezien, maar ook niet naar gevraagd,
De Polaris Mariner date hadden ze dus wel, maar die zie je nu op bovenstaande foto :laughing:. Veel plezier!

1 like

Laat ik hier ook weer eens meedoen met de Polaris Memovox:

20 likes

Ik heb het idee dat met de introductie van de Polaris Mariner de hele Polaris lijn een stuk populairder aan het worden is :slight_smile:
Ben ik persoonlijk wel blij mee, het is een mooi horloge die misschien eindelijk goed uit de schaduw komt :heartpulse:

5 likes

Mocht je trouwens in de markt zijn voor een polaris mariner (date of memovox), let even op de kleur van de minutenwijzer. Het rood waarmee die op de markt gebracht is houdt het licht niet goed vast. Er is vanuit JLC een update, maar dan ben je hem dus wel even kwijt.
Ik kreeg onderstaand bericht na mijn vraag/commentaar aan JLC over de lume van de minutenwijzer.

Hopelijk heeft iemand er iets aan!

5 likes

Dit al gezien: "Voor & na" Jaeger Lecoultre Night&Day

Gaaf he!

1 like

Beste Jaegerfans,

Is er al iemand die de nieuwe groene Reverso heeft gezien in het echt dan wel heeft gekocht/besteld?
Hierbij wat foto’s voor de sfeer:

afbeelding

14 likes

Ik twijfel. Ik heb de blauwe gehad. Weet niet zeker of de Reverso ooit een blijvertje wordt voor me. Het groen is wel weer erg bijzonder. Toch maar eens passen misschien.

Voor vandaag met deze door:

22 likes

London editie, stond van de week bij acm. Meteen weg, erg mooi zonder die kleine secondewijzer

21 likes

Heel mooi inderdaad. Nu zou de London gravering me niets kunnen schelen, maar de kleur is top

1 like

En geen sunburst, voor mij een dikke plus :+1:

Deze komt eraan. Om mijn JLC manie te voeden. Een horloge dat ik al lang op het vizier heb. Wat mij betreft grail materiaal, ware kunst en een ultieme dresser. Handwinder, flinterdun en time only in rosé goud. Kan niet wachten.

31 likes

Dat is inderdaad “grail materiaal”, prachtig horloge
Vergelijkbare opzet van de wijzerplaat als de Zenith Elite 6150
Heel subtiel ingeslepen indices

1 like

Daar is niets mis mee zeg. Heel benieuwd hoe dit er op de pols uitziet :ok_hand:t2:

1 like

Zo op een harige pols.

afbeelding

13 likes

Wauw Tom. Das een hele fraaie. Goed bezig momenteel hoor :wink:

1 like

très chic.

1 like

Sjiek :ok_hand:t2:

1 like

Wow!! :love_you_gesture:

1 like