Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Very nice!

2 likes

Heel gaaf idd! Ook wel mooier dan de no-date. Alleen die faux patina kan ik niet helemaal plaatsen. Het is toch geen tribute model? Of valt het in real life veel minder op.

2 likes

Het is niet heel donker. Ik vind het mooi. Maakt het minder klinisch.

2 likes

Wat een topstuk!

2 likes

Dat ben ik wel met je eens. Het past wel bij het ontwerp (itt een Pelagos LHD). Erg gaaf!!

1 like

Hij is trouwens wel gebaseerd op een oud beestje…

In dit geval een kroontje minder, maar voordeel is dat hij je niet wakker maakt.

19 likes

Een prachtig oud beestje!

1 like

Dat is het.

Het is niet echt faux patina. Maar warmte straalt die uit.

.

19 likes

Hear hear

17 likes

Wat blijft dit toch een toppertje…

29 likes

Yes , band staat er ook mooi bij . :star_struck:

Voor degenen die in het jaar van de tijger zijn geboren, fan zijn van JLC en €90k (ex BTW) wil aftikken :upside_down_face:;

8 likes

Toch wel vreemd verhaal van Chrono24, daar heb ik dus mijn JLC vorige week gekocht. Aangegeven dat ze het horloge niet eerder mogen versturen dan de 28e omdat ik aan het skiën ben.

Zaterdag geld overgemaakt, maandag bevestiging plus de melding dat het horloge is verzonden (?). Baalde ik al van maar had hem naar mijn werk verzonden dus kon wel wat regelen.

Tracking van UPS gaf aan: fout adres. Ik bellen: fout ligt bij UPS, ik corrigeer het (aldus de dame aan de telefoon).

Vandaag: pakket retour afzender ivm fout adres. Maar weer gebeld: fout ligt bij de verzender. Stond UPS bij de Langestraat in Hilversum i.p.v. de Larenseweg…

Geen idee of hij daadwerkelijk heeft aangebeld bij het huisnummer maar volgens mij heeft de verkoper op Chrono24 hem naar het verkeerde adres gestuurd dus…

Omdat het uiteindelijk toch een sporthorloge blijft.

28 likes

Ja why not :smile: Dit is geen nato toch? Als in hij loopt niet onder het horloge door.

1 like

Volgens mij noemen ze dit een single pass nato.
Deze gaat inderdaad niet dubbel onder het horloge door.

1 like

Mooi licht in de tuin. Even een kiekje maken van dit kunstwerkje.

18 likes

Als je die keeper nu ff eraf fotoshopt dan is ie wat ,ij betreft goedgekeurd.

2 likes

19 likes

Mooi hoor!

1 like