Jaeger Le Coultre (JLC) Only (Deel 1)

Naar mijn mening net iets te grof. Voor mij staat JLC voor wat meer klassieke/elegante modellen.

Doe mij de Reverso maar :slight_smile:

2 likes

Een pracht :clap::clap::clap::clap::clap:

1 like

Heb deze niet zo lang geleden gekocht, moet hem alleen nog gaan ophalen :smiley:

1 like

Ik heb hier nog wel wat wristshots van toen ik gepast heb een paar maanden terug. Horloge doet het alleen niet al te best op de foto in de lampen van S&C.
Ter referentie, mijn polsen zijn ~17cm.

Sfeerverhogend filmpje:

16 likes

Een Beauty.

1 like

Allen dank voor de reacties! Ik heb morgen een afspraak staan! De stalen band heb ik twijfels over maar gelukkig kan die ook op een bijpassende blauwe band.

Hoe hou je dat vol om hem niet op te halen :scream:

In Brazilië wonen… ga waarschijnlijk einde van de maand op en neer. Maar is allemaal niet zo makkelijk op het moment.

1 like

Laat maar even weten hoe de andere band gaat/staat. Zat er ook aan te denken om er een ander bandje bij te nemen.

Ow dan snap ik het wel :sweat_smile:

1 like

Yes, zal morgen mijn bevindingen doorgeven. :slightly_smiling_face:

Waar ga je passen? Heb je al wel gebeld of ze hem op voorraad hebben, want hij ligt niet overal in de vitrine volgens mij.

Waar zitten je twijfels mbt de stalen band?

De band oogt te glimmend naar mijn idee.

Is te begrijpen inderdaad.

1 like

Weet iemand wanneer de nieuwe modellen bij de AD terecht zullen komen?

Ik ben echt heel benieuw naar de nieuwe groene Reverso.

Dit is in mijn ogen de winner van Watches en Wonders, en echt een release die JLC kon gebruiken.

22 likes

Krijgt je moeder eindelijk haar Reverso terug?
En idd, die groene :drooling_face:

Nope van mij :kissing_heart:

En ik vind de groene Reverso mooier dan de 5711 :sweat_smile:

Lucky basterd. Wat draagt ze nu?

Ik vind deze ook heel tof! Ga ik toch eens serieus over nadenken. Alleen de band vind ik niet zo, maar daar is wat aan te doen.

1 like