Jaeger LeCoultre en zo maar wat gedachten voor de lange termijn

Erg mooi, allemaal!

Ik vind de eerste twee topklokken en moet mijn grail nog maar eens heroverwegen…

1 like

Zo’n JL 42mm is erg mooi.
Maar er hoort natuurlijk wel het een en ander bij. :wink:

Grt.

JL en dan zeker…

ehhh…daar komt nog bij…eh…
Sta je in een snackbar met de JL, ergens in Drenthe…
Brabant, Overijssel…we willen niemand te kort doen…
na ja…
Zegt er iemand : ’ hé, leuke JL man! '
Natuurlijk gaat dit nooit gebeuren maar…
loop je dan nog relaxed naar je …auto…

Ik denk het niet :stuck_out_tongue:

Voor langere termijn, absoluut een must. :+1:

Grt.

And Lambo is still ( after years and years )… the best buy :+1:

Grt.

Als je JLC draagt ga je natuurlijk niet naar zo’n ordinaire snackbar :laughing:

Verder zijn het wel leuke karretjes. Het is dat mijn straat vol ligt met verkeersdrempels anders had ik het wel geweten
:sunglasses:

Ik kan hem ook ff niet meer vinden op Chrono

Hier in Scandinavië nieuw

http://uhrforum.de/jaeger-lecoultre-deep-sea-chronograph-t237425

2 likes

Ik was al getipt. Dank :wink:

Inmiddels contact gehad.
Probleem vind ik toch de afstand en geen referenties. Wat jij/ jullie?

De advertentie is dusdanig duidelijk en het pakket zo compleet dat ik er zo op het zicht geen raar gevoel bij heb.

Afstand weet ik niet. Als het echt ver is charter je een maat en blaas je non-stop over en weer, of je neemt het meisje mee voor een weekendje. Opgelost! Wanneer haal je hem op?

1 like

Deze komt er bij mij nog wel eens

Die heb ik gehad. En ik werd na een uur gek van dat rammelende belletje van de wekker.

Maakt het belletje ook herrie als de wekker niet afgaat? Ik wilde dit model juist gaan aanschaffen. Toch maar niet doen dan?

Als de veer op spanning staat van het alarm valt het nog mee. Maar anders irriteerde het mij echt dat je bv bij iedere schok van je autostuur dat rammeltje hoorde. Op de fiets had ik voor mijn gevoel iig geen fietsbel nodig… Vond het een prachtig horloge, maar het geluid was voor mij reden uiteindelijk het horloge snel te verkopen.

Is een dergelijk model er ook zonder alarm? Ik vind dit zo’n geweldig mooi horloge…:hugs:

jemig, wat een juweeltjes. Als ik toch eens 8K over had…

O nee, dan ging het toch nog aan wat anders op, krijg ik er thuis niet door heen.

Maar ik vind het allemaal toch wel prachtige exemplaren. Van nr 1 tm 4 staat nummer 2 bovenaan mijn lijst. Ver bovenaan.

Maar kan me goed voorstellen dat je voor die van het uhrforum gaat. Beetje afdingen naar 6k moet lukken lijkt me. Dat is 40% onder de nieuwprijs. Want ook nummer 1 is echt een bjoetie!

De deepsea chrongraph vintage vind ik wel fraai, maar wat moet je er voor opofferen?

Tja… twee toppers. Rolex en/ of Omega. En daar zit het probleem :smile:

Wat brengt samen +/- 8,5K bijeen?
En wil ik dat dan wel?
En… een Hulk is ook erg gaaf :wink:

Lange termijn dus, want ik ben er nog niet uit.

Hm… Ik weet niet welke.Rolex en.of Omega, maar ik zou het.niet doen. Vooral als je nog.geniet van die klokken.

Aan de andere kant, als het geen onwijze.Limiteds zijn, kun je ze later ook weer terugkopen. Eventueel na verkoop vd jlc.

altijd voor de ‘echte’ gaan , dus de vintage originele

meest waardevast en het mooist