Klopt. Heb ik ook. Tot 2029
Ik zie het niet goed maar zijn dat waterdruppels op die band🤔
Daar lijkt het wel,op Ga mijn band straks laten monteren… gisteren kreeg ik bericht dat hij binnen was
Ook op het glas hoor… Haha, dus het zou wel eens kunnen …
Ja daar ga ik vanuit… neem aan dat dat degene is die ook op de site van JLC zelf staat…
Klopt idd, dit is de oem (ze zullen hem vast van elders halen) van jlc. Echt een top bandje, niet goedkoop maar het wel waard.
Push pins krijg je erbij zie ik Zijn die ook met dat tool free “haakje”?
Ik kreeg de mijne er gratis bij
Ik ben nog niet helemaal wakker volgens mij, bedoel je dat je jouw jlc strap met
quick release spring bars kreeg ? Die zitten wel op deze Molequin, en ik zag dat grand seiko ze ook levert tegenwoordig, maar op de tropic nietDie bedoel ik inderdaad… ik was nog niet wakker genoeg dat ik er op kwam Zitten die ook in de leren tropic?
Prachtig die Deepsea Chrono’s!
Misschien een domme vraag, maar klopt het dat de “oude” 42mm is en de “nieuwe” 44?
Zijn er verder nog veel verschillen?
En zijn er mensen die uit ervaring kunnen zeggen hoe hij zich verhoudt tot een Submariner?
Het begint wel te kriebelen om te wisselen namelijk…
Nee helaas niet, was het maar zo; dan zat die tropic er al op. Moet nog even langs de juwelier om ook de buckle erop te zetten, dan mag hij meteen de band eraan zetten ook. Nogal bang voor beschadigingen aan de kast, ik ken mezelf een beetje
De 42 draagt ongeveer gelijk qua omvang als een moderne Submariner zou ik zeggen.
Ze zijn inderdaad fantastisch. Het verschil tussen de 42/44mm is bij mijn weten het gebruikte materiaal.
Als je ze vergelijkt met een vintage sub, dan dragen ze wel groter (niet oncomfortabeler) … maar als je een Maxi-Case bedoelt, dan vind ik de JLC sowieso fijner dragen
Is ook een erg mooi horloge! Ik ben erg gecharmeerd van de Automatic met blauwe plaat.
Plaatje van monochrome watches
Heel erg gaaf!!!
Wat een verschil!!! Top