Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Nee, je bent dan inderdaad geen zuurpruim maar ik bedoel vooral bepaalde HF leden en vloggers die bij iets nieuws al bij voorbaat negatief zijn. Het past dan niet in merk of historie ed. Veel collectors items, ook buiten de horlogewereld, bv in de kunst en muziek werden in het begin vaak aan alle kanten afgekraakt. Later blijkt dat vaak ten onrechte te zijn.

Is iets van alle tijden hoor, “die boekdrukkunst kan nooit wat worden!”

1 like

Stuk voor stuk schitterende JLC’s.

1 like

Yummy yummy :nerd_face:

1 like

Net een 19mm singlepass nato aangepakt!

11 likes

Dat zou strafbaar moeten zijn.

10 likes

Heel veel erger dan de witte tropic kan dit niet zijn toch?! :rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

@MrtnL … Het komt toch dicht in de buurt :wink: maar zoals zo vaak, geldt ook hier; over smaak valt niet te twisten.

Zo heb ik zojuist zo’n Hirsch Performance band op de Deep Sea gegooid.

Officieel kan dit dus niet. Leer op een duiker…maarja, van de andere kant: deze banden zijn erop gemaakt om tot max. 300m diepte te gaan (en sauna enz enz).

Dus ik dacht: why nut?

Oja, aangezien ik geen keuze kan maken, zijn er nog 4x andere zwarte banden onderweg…

18 likes

Die heb ik, God zij dank, niet gezien.

1 like

Thank me later :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 likes

Kom op, dat moet je toch zelf ook zien!

5 likes

Mag hij op de TopTime wel?

Nope.

Je horloges zijn wel mooi!

3 likes

Het staat hem goed!

1 like

Dank. Ik denk dat ik er ook aan kan wennen :thinking::wink:

1 like

Ik vind dit echt wel een mooie keuze en staat meer dan prima :ok_hand:t2:

1 like

Mooi!

Jij laat die chrono steeds lopen hè? Krijg je een mooi wit/rood vlakje van.
Ik wordt op een pf andere manier een beetje onrustig van een continu lopende chrono.

1 like

Haha, ja dat hebben meer mensen… en ja, onderdelen zullen wellicht sneller slijten… maar van de andere kant: alles blijft wel lekker geolied :grin:

En ‘altijd’ is wel een ruim begrip bij mij. Er gaat nog wel eens een andere horloge om de pols en dan komt zo’n automaat wel aan z’n rust.

1 like

Als ik eerlijk moet zijn, vind ik de bruine band beter.
Ik vind dit er erg goedkoop uitzien, sorry.

1 like

au…

1 like