Lijkt wel of iedereen die een JLC koopt er zo weer vanaf wil. Zonde.
Mijn eerste JLC heb ik in 2005 gekocht en geen haar op mijn hoofd denkt aan verkopen.
Ik heb er 3, 2 zullen nooit te koop komen, voor de 3de moeten ze me veel geld bieden om ze los te laten.
Tsja. Heb nu 10 maanden een Reverso. Is uiteraard geen vergelijk maar ben ik ook nog niet beu.
Je weet pas echt of de match er is als je een horloge een weekje hebt gehad. Online bestellen of passen bij een AD in slecht licht geven geen goed beeld.
Misschien beetje toeval want zo veel JLC wordt er toch niet geflipperd.
Ja, dat klopt
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. Op dit moment heb ik nog niemand anders gezien met de groene Reverso terwijl de blauwe wel met regelmaat voorbij komt. Hoe komt dat? Is de groene onder JlC liefhebbers toch minder gewaardeerd misschien.
Nieuw.
Ga je deze weer verkopen?
Ja, helaas te klein voor mij en mijn partner vindt het niets.
Was voor 2 weken geleden bij Martens in Maastricht en de verkoper vertelde mij dat de groene Reverso niet meer te krijgen is en de blauwe nog sporadisch. Dit zegt toch genoeg.
Trouwens ik heb de blauwe gepast, geweldig.
Volgens mij zijn het gewoon reguliere modellen of is dit ook weer “limited”? De blauwe (schitterend trouwens) is in ieder geval ook nog te koop bij mr porter