Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Geïnspireerd op hè :wink:, vandaar ook de quotes.

1 like

Bied je hem ook internationaal aan Goswin? Is best markt voor maar het HF, zo blijkt maar weer, is niet de plek voor verkopen buiten de mainstream.

2 likes

Ja, internationaal is wellicht de betere optie, maar ik wilde het HF de mogelijkheid niet ontzeggen…

2 likes

Heb jij wel eens gedacht aan een stalen band? Zo iets achtigs

8 likes

Het “hoort” niet, maar ik vind het best gaaf eigenlijk. Endlinks blijft wel een dingetje bij zo’n specifiek horloge ontwerp.

1 like

Ik zou eens een (licht) grijze nubuck proberen. Dat zal m meer casual maken denk ik.

1 like

Dat denk ik ook @Robbj!

19 likes

Kijk die indexen dan :heart_eyes:

31 likes

Ja ik vind het jammer. Bij Jaeger leveren ze geen stalen banden dus de enige stalen banden die je kan krijgen zijn aftermarket. En ik heb gezocht, maar ik kan geen echt mooie aftermarket band vinden die past.

:scream:

1 like

Wat een plaatje blijft deze toch. Moest ik ooit alles eruit gooien, dan zou een ideale two piece collectie deze en een reverso met witte plaat kunnen zijn! :sunglasses:

1 like

Sorry Tom. Niet gelijkgestemd zijn qua horloges, is ook wel eens een leuke afwisseling :wink:

1 like

:sob: ik had zoveel meer van jou verwacht :sob:
:wink:

2 likes

Zojuist deze terug in ontvangst genomen na een check up. Bleek gewoon gemagnetiseerd.

17 likes

Prachtige dresser, zeker een van de mooiste. Ben ik nou een zeur als ik zie dat de urenwijze niet geheel aansluit op de index van 5 uur? Hadden ze dit bij de check up moeten meenemen of dram ik nu?

Kappen nou. Die ligt als t goed is ook voor mijn neus. Dit gaat niet goed komen.

:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Je maakt een grap hoop ik.

1 like

Het valt natuurlijk op door de ultradunne index en het spitse en zeer dunne einde van de wijzer. Zal wel binnen de tolerantie’s vallen maar mijn oog viel er op.

1 like

FTFY

1 like

Nope nog niet… ik ben minder fan :smirk: