Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Dit is inderdaad mooi! Ik vind de metalen banden van JLC vaak wat grof en daardoor te glanzend. Goeie keuze :ok_hand:

1 like

Ik vind dit een erg mooie combi.
Geniet ervan.

Ik heb overdag genoten van deze mooie JLC. Ik hou van deze gedurfde Master Compressor lijn. Heb er 2 en zou er best nog enkele meer willen.
Foto’s van deze morgen:

23 likes

Kijk hem shinen op de bank:

35 likes

Vandaag gaat deze niet meer van de pols. Het oudste horloge in mijn collectie maar één van de absolute favorieten en een ‘inheritance piece’

23 likes

Erg mooi deze MC Geographic!

1 like

Doe ik ook een duit in het zakje…

17 likes

Echt, echt prachtig !! Heb je ze al lang? Ik ben echt gek op elke MC. Die van u mag ook in mijn collectie. Maar zoals met alles in het leven, ‘you can’t have it all’.

Ik heb in 2005 trouwens erg getwijfeld tussen de Geo en de Dualmatic. Beide zo mooi.

1 like

Bandje staat inderdaad leuk maar negatief is het draaien van de band om de pushpin bij de bevestiging aan de kast. Hierdoor is er constant staal op staal contact en zullen er zeker afdrukken ontstaan op de langere termijn.

Originele band beweegt / verdraaid niet.

Dank! Heb hem al zeker 10 jaar. Is 2x geserviced bij JLC maar nu draag ik hem zelden. Origineel NL-horloge (Bonebakker).

1 like

Deze vorige week ook omgehad en wat een topper :heart_eyes::heart_eyes:

19 likes

Weer zo’n geweldenaar :heart_eyes::ok_hand:t2:

1 like

Ik begrijp dat, ik heb de mijne ook vele jaren niet gedragen, eerst vele jaren intens en dan opeens niet meer. Sinds een paar maanden is de liefde erg opgelaaid en draag ik ze vaak en met veel plezier.
Niet relevant maar gewoon als info, mijn horloge heb ik nieuw gekocht in 2005 en is nooit geserviced en loopt op minder dan 1 sec per dag.

1 like

Die MCs blijven enorm gaaf!
Ik heb ook genoten vandaag van het dichtst hierbij komende model.

20 likes

Terug op de originele band.

In elk licht prachtig.

26 likes

Potver. Ik wil dit.

25 likes

Primaire levensbehoefte hè… same here :wink:

1 like

Snap ik!

22 likes

Ik ook.

20 likes