Juist, goede smaak.
Deze bijvoorbeeld, mijn LeCoultre and Vacheron & Constantin dress watch met Galaxy Mystery Dial, in wit goud. Hier zit overigens een heel simpel uurwerkje in, Cal. K480.
Ons aller bekende HF lid @Ko-Banden heeft indertijd voor mij deze fraaie struisvogelband gemaakt.
Wow; dat is een bijzondere!
Hoi, ik heb hem nu getest.
Ongelofelijk, op 15 minuten na 50 uur!
Mooi! Niet zo belangrijk misschien maar leuk om te weten.
Zit in zelfde schuitje. De grande net te groot en de medium net te klein.
Ik zal eens na de lockdown op pad gaan om de medium te passen. @TheWornWatch heb jij de medium of large?
Misschien dat dit helpt. Links de large en rechts de medium.
Ik vond het verschil echt enorm. Omdat ik hem ook casual wil dragen heb ik de large gekocht. Die viel precies goed op de pols.
Ondanks de hoek van de foto idd duidelijk verschil. Ik zou de reverso ook wel wat meer casual dragen. Heb je grote polsen?
Staat je perfect!
Thanks! Ik ben er ook zeer content mee.
Bij s&c in Utrecht hebben ze een aardige JLC collectie en ik ben daar vriendelijk geholpen. Zodra de winkels open zijn zou je daar gewoon even wat kunnen passen om te zien of deze maat voor jou ook werkt.
Super cool !
Weet iemand hier wat je nog een beetje aan korting kan bedingen op JLC bij de AD? Nieuwe master control staat hoog op m’n lijstje.
Prachtige JLC, van welk jaar is hij?
Dit is de hereditie uit 2008, “tribute to polaris”. Plexi maar nieuwer uurwerk. Erg mee in mijn nopjes