Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Juist, goede smaak.
Deze bijvoorbeeld, mijn LeCoultre and Vacheron & Constantin dress watch met Galaxy Mystery Dial, in wit goud. Hier zit overigens een heel simpel uurwerkje in, Cal. K480.
Ons aller bekende HF lid @Ko-Banden heeft indertijd voor mij deze fraaie struisvogelband gemaakt.

11 likes

Wow; dat is een bijzondere!

1 like

Hoi, ik heb hem nu getest.
Ongelofelijk, op 15 minuten na 50 uur!

1 like

Mooi! Niet zo belangrijk misschien maar leuk om te weten.

1 like

Zit in zelfde schuitje. De grande net te groot en de medium net te klein.:cry:

2 likes

Ik zal eens na de lockdown op pad gaan om de medium te passen. @TheWornWatch heb jij de medium of large?

Ik heb geen idee welke ik heb, volgens mij de classique. Zou nu de small zijn dacht ik.

12 likes

Beetje spelen met de Reverso vandaag.

15 likes

Misschien dat dit helpt. Links de large en rechts de medium.
Ik vond het verschil echt enorm. Omdat ik hem ook casual wil dragen heb ik de large gekocht. Die viel precies goed op de pols.

20 likes

Ondanks de hoek van de foto idd duidelijk verschil. Ik zou de reverso ook wel wat meer casual dragen. Heb je grote polsen?

17 a 17.5cm.

24 likes

Staat je perfect!

1 like

Thanks! Ik ben er ook zeer content mee. :grin:
Bij s&c in Utrecht hebben ze een aardige JLC collectie en ik ben daar vriendelijk geholpen. Zodra de winkels open zijn zou je daar gewoon even wat kunnen passen om te zien of deze maat voor jou ook werkt.

2 likes

Super cool !

De Reverso Grande Taille

24 likes

Weet iemand hier wat je nog een beetje aan korting kan bedingen op JLC bij de AD? Nieuwe master control staat hoog op m’n lijstje.

21 likes

34 likes

Prachtige JLC, van welk jaar is hij?

1 like

Dit is de hereditie uit 2008, “tribute to polaris”. Plexi maar nieuwer uurwerk. Erg mee in mijn nopjes

2 likes