Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 1)

Haha nee je begrijpt het verkeerd, heb hem niet gekocht! Vond het model, zag hem voor het eerst en meteen in mijn favorieten gezet.

Kans dat ik hem ooit aanschaf is klein. Te dressy voor mijn algehele stijl. Maar who knows…

2 likes

Oooooowwww, ik had het ook zo begrepen.

Was me ook al opgevallen dat het wel eens lastig kan worden :smile:

Dat dacht ik ook altijd omdat ik in het algemeen van de iets sportievere modellen ben en zie nu… :smiley:

1 like

:face_with_raised_eyebrow: mijn logo staat andersom. Die van mij is 100% origineel. Het horloge is in 2006 nieuw gekocht door mijn vader.

1 like

Dan is een aangepaste band de oplossing:
deel met gaatjes geen 115 mm maar ongeveer 135 mm en het deel waar normaal een gesp aanzit is standaard 75 mm en die moet dan korter, bijvoorbeeld 55 mm. Hierdoor komt het blad van de vouwsluiting verder naar de ellepijp en drukt niet meer in de pols.

Maat is een aanname voor een gemiddelde polsomvang

1 like

Heeft JLC dan tegelijktijd twee verschillende gesp types geleverd voor hetzelfde horloge?

Bedankt voor de tip!

Weet dat de JLC vouwsluiting, waarbij het banddeel met gaatjes aan de 12 uur zijde gemonteerd werd, in de 90e jaren en ook tot rond 2003 of 2004 geleverd is. Uw sluiting is inderdaad een soort overgangs model. Later kwam de dubbele vouwsluiting.

U zou voor het gevoel de band eens omgekeerd kunnen monteren zodat er geen speciale aangepaste band nodig is

2 likes

Ja precies, ziet er niet uit joh! Ik denk dat je hem beter aan mij kunt verkopen. Doe ik jou een plezier mee he, want ik zit er niet op te wachten. Maar ja…

Grappig, heel mooi.

1 like

Yeah!!!

MUT Moon arrived!!

NA volgt

42 likes

Lekker setje!

Ik vind zelf de grijze plaat wat flets, maar het blijft een geweldig horloge. Gefeliciteerd!

1 like

Puik duo.
Geniet ervan.

1 like

lekker set zo :slight_smile:

groeten van zijn donkere broertje!

30 likes

Mooi hoor, gefeliciteerd. Vind de grijze plaat erg fraai. Met een andere kleur band ook wat informeler te dragen.

3 likes

Dat wordt de volgende speurtocht :wink:

1 like

Voordat je het weet kunnen we een mutsen-meeting organiseren :grin:

1 like

Een paar mooie momenten

Snik… :stuck_out_tongue_winking_eye:

34 likes

Ik zie een holy grail. Eenvoud in zijn puurste vorm. :+1:

1 like

Ik stem voor. En dan eea uit de rest van de collectie mee @Gosz en @Rolopalooza!

1 like