Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Thanks, dat ga een ik zeker doen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik had al zo’n vermoeden toen ik de SBGJ bij @tompj zag opduiken. Ik ben gewoon je met wat sportiever te zien, hoe bevalt deze? Mooie wissel alleszins! :+1:

Spijtig om je te zien gaan in het GS kamp, je hebt enkel nog de SBGN001 niet in de verkoop of verkocht als ik het goed heb? Maar goed, Tom heeft die fakkel meer dan waardig overgenomen :wink:

2 likes

Ik geloof dat hij ook nog steeds twee GS-en heeft in zijn geweldige collectie.

4 likes

24 likes

Top horloge en top foto!
Geniet ervan.

1 like

Van harte gefeliciteerd!!

Prachtige aanwinst! :ok_hand:

1 like

Ik ben nog niet uit het kamp verdwenen hoor :wink: voorlopig nog steeds 3 GS’n in bezit
De jlc, die is prachtig, subtiel, ingetogen. Een beetje meer ‘dressy’, maar nog sportief genoeg.

3 likes

:chess_pawn::chess_pawn::chess_pawn:

17 likes

Gaaf. Nieuw in je collectie?

1 like

31 likes

Het horloge heb ik reeds enkele maanden in bezit.
Het schaalbord is een kringloopvondst, 3 Euries, niet slecht, toch? :stuck_out_tongue:

Ik bied er 6 euro voor, dat is meer rendement dan in de Bitcoin tegenwoordig!

1 like

Oeh mooi. Schaak je ook?

1 like

Ik ken de regels, maar moet me dringend eens verdiepen…
Chess.com zou een goede website zijn om bij te leren, dus ga daar eens enkele lessen nemen :slight_smile:

Voel je vrij om met te dm’en. Speel met liefde wat oefenpotjes tegen je!

Ik hoorde dat kralen tegenwoordig een must zijn bij het schaken. :shushing_face:

1 like

Prachtig! De kleur blauw van de wijzerplaat vind ik echt goed gelukt!

2 likes

Kleuren :wink:

2 likes

Dat maakt het nog mooier.

1 like

Vraagje,

Wat is er met de reverso serie aan de hand :thinking:
Ben aan het rond kijken, en het valt mij op dat er oudere modellen zijn met veel meer complicaties en zichtbaar uurwerk etc…
Huidige serie komt mij nogal ingetogen over … beetje jammer.

Mijn keuze zal waarschijnlijk om bepaalde redenen toch niet op de tourbillon versie uitgekomen zijn :wink:… maar bij een merk als Jaeger en een serie als de reverso verwachte ik wel modellen waarbij je even voor een etalage stil zou blijven staan. :nerd_face::+1:.

16 likes