Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Wat een topper is dit toch!

1 like

Spam spam spam spam…

Ik krijg zijn ware schoonheid niet goed gevangen.

42 likes

Anders eens een .gif proberen? :blush:

Prachtig horloge!

1 like

Waanzinnig mooi!

Je slaat de spijker op z’n kop… Op de foto al mooi, maar in real life; fantastisch!

1 like

Klopt.

Dan maar foto’s jatten:

28 likes

Ook ik krijg het mooie niet goed gevangen op een foto. Het diepe zwart, de prachtige wijzers en indices, echt een klasse horloge.

16 likes

Is ook echt lastig om vast te leggen omdat de wijzerplaat zo licht afhankelijk is.

27 likes

Ik zag dat sinds kort de Master Moon ook in rosegoud en diepblauwe wijzerplaat verkrijgbaar is. Zie site Jeager-leCoultre.

Doe dan gelijk even een foto erbij luiwammes.

30 likes

Hoog tijd dat ze de calendar chrono met blauwe plaat uitbrengen. Mat, geen sunburst lijkt me dan mooist op drukke plaat. Dat zou een echte winner zijn.

Edit: dat blauw boven is anders dan die in de stalen. Fraai zo op het oog.

1 like

Ook hier een poging om van het mooie invallende ochtendlicht gebruik te maken.

17 likes

26 likes

Te lang geleden dat ik deze om had

33 likes

Hilfe! Hilfe! Vraagje mbt hersteller/onderhoud vintage JLC.

Ik zoek naar lid van ons forum die hersteller is van (ondermeer) vintage JLC en met originele stukken werkt. Onder mijn vorige naam Oldenbarnevelt had ik contact met hem gehad via pm om mijn gouden 80’s pooier te laten herstellen/reviseren.

De man was dacht ik actief ergens in de regio Nijmegen, maar richting Den Bosch of Arnhem kan ook. Meer kan ik me niet herinneren.

Misschien gaat het een belletje rinkelen bij de hersteller zelf, of weet er iemand over wie ik het heb. Mogelijk is het Henk van http://uurwerkherstel.nl/ maar dat weet ik dus niet zeker.

5 likes

Prachtig :+1:

1 like

Weekend modus!

32 likes

Is het niet moeilijk om de Polaris Date Green weg te leggen?

1 like

Draag m niet veel maar altijd wel onder de indruk

17 likes

Wat blijft dat toch een mooi horloge. :heart: polaris.

2 likes