Die komen door de inflatie denk ik.
Bijzonder fraai. Ook vanaf de zijkant overigens prachtig.
Deze kreeg ik binnen van een vriend. Het is van zijn schoonvader die het weer van zijn vader kreeg,. Samen met Huib naar gekeken, zou wel wat kosten maar ze vonden een service niet de moeite waard… zo zonde.
Kwam met garantiebewijs, aankoopbon, alle boekjes…
Inderdaad.
Heel gaaf met het verhaal, maar de wijzerplaat is mij te aangetast. Wat gaan ze er nu mee doen?
Zeker. Huib had daar ook nog donoren voor misschien. Maar het is geen optie. Horloge zal stil blijven liggen.
Stilletjes wachtend in een la totdat iemand de ware schoonheid er van inziet en hem laat repareren.
Mijn horlogehart weent
Heb een tijdje geleden hier via HF ook een Omega Seamaster Plongeur De Luxe Jacques Mayol 120 voorbij komen die ik graag een nieuw leven zou willen geven, inclusief reparatie etc. Helaas wilden de eigenaren die ook liever in afgeragde staat in een kast laten liggen ipv hem weg doen.
Nou ja, dan prevaleert de emotionele waarde.
En dat is natuurlijk ook mooi
Dat snap ik! Wat een prachtig Horloge!
Waanzinnig mooi!
Ik moet het toch ergens kwijt. Deze Jaeger op eBay misgelopen voor €431. Net iets teveel voor me, maar nog redelijk. Ik kon alleen net niet de juiste referentie terugvinden, maar ik ben gevallen voor Jaeger door de pure degelijkheid. Waarschijnlijk het P800 caliber intern.
Oei. Dat ziet er toch wel uit als een faire prijs. Heb er verder weinig kaas van gegeten hoor, van vintage JLC, maar toch. Mooi horloge.
Prachtig!
Prachtig!