Heel grappig en sympathiek dat de foto van dit prachtige horloge op de fiets werd geschoten. Zo’n foto hoeft naar mijn mening niet perse vanuit een dikke Porsche te worden gemaakt .
Hoppa leven in de brouwerij.
Valt mij sowieso op dat er een heleboel (van verschillende merken) in het hogere segment te koop is.
Evengoed dien je geen mobiel vast te houden tijdens het fietsen of besturen van een auto. Laatst nog een aardige scene hier - een politiebusje rijdt rustig langs en plots schettert een vrouwenstem uit de megafoon “JONGEDAME MET DIE TELEFOON” …en een zeer schuldbewuste tiener op een fiets bergt schielijk haar mobiel op tijdens het fietsen.
Dat gezegd hebbende, ik ga mijn Memovox anno 1954 maar weer eens opwinden. Is zo lek als een gieter “by design” dus dragen de komende dagen vooral binnenshuis.
Op de foto is inderdaad te zien dat er tijdens de foto snelheid inzat. Stond dus niet stil. Eens dat je op de fiets -of in auto je telefoon zeker niet moet gebruiken.
Grappig. En toevallig. Wist niet dat je inderdaad een Porsche had. Of je kan goed fotoshoppen.
Was op eigen terrein.
Die is ook prachtig!
Mega bonuspunten voor wie weet welke LP-hoes dit is.
Band kwam tragisch aan hun einde (ze leven nog hoor) door een suffe love-affair van de zanger. Die nota bene getrouwd was met de zangeres.
Dit is trouwens die plm. 1954 Memovox. Zelf opgelapt inside-out, mede met onderdelen-hulp van Huib.
levensgevaarlijk een wrist shot met een langspeelplaat
wat meen je wat wel niet kan gebeuren met die 45toeren
Je hebt zelf geen platenspeler denk ik.
nee klopt,maar we begrijpen elkaar
@ROOMTU, we konden weleens een beetje dezelfde smaak hebben: Eterna, JLC…
Voor mij vandaag deze:
Dat blijft toch 1 van de mooiste JLC’s die ik al gezien heb