Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Sinds vandaag mag ik mezelf ook scharen onder de JLC eigenaar:

29 likes

Ik had het je al gezegd. Proficiat met deze mooie aanwinst!

Prachtige foto ook :+1:

1 like

Heel mooi, proficiat!

2 likes

Nog 3 dagen tot volle MUT moon …
lestatde-lioncourt-come-out-come-out-wherever-you-are

1 like

Poehhh…

8 likes

Schitterend exemplaar Robin. Dat inspireerde mij om vandaag deze weer eens te dragen:

15 likes

Sinds een paar weken lid van het forum, nu een mooi moment voor een eerste post!
Zojuist ontvangen NA!

42 likes

Prachtig !! en welkom :+1:

1 like

Mooi ding, en welkom!

1 like

Heeft niemand nog een suggestie voor een adres voor onderhoud/reparatie van mijn master perpetual?

@horloge24?

Waarom niet gewoon naar JLC sturen? Slechte ervaring?

Officieel mag ik de perpetual niet repareren van JLC, de informatie van dit uurwerk is voor mij afgeschermd. Kan de service bij JLC wel regelen maar de prijs voor de revisie ligt dan op € 1700,-

1 like

Vermoed dat jij enkel een klein stukje gerepareerd wil hebben toch? Als je een niet officiele JLC reparateur zoekt die zich wil wagen aan dit horloge… Ik wens je succes. Vrees dat JLC zelf je enige mogelijke gang is.

Dank voor de reacties! Het gaat waarschijnlijk (slechts) om reparatie van de pusher waarmee de perpetual wordt versteld. Een gewone service heeft hij een paar jaar geleden gehad (bij JLC). Je weet natuurlijk pas wat er nodig is wanneer je het uurwerk openmaakt. Het perpetual mechanisme is als ik het goed heb overigens niet van JLC zelf maar een module die is ontworpen door Kurt Klaus voor IWC.

De Da Vinci van IWC en de opvolger in de Portugieser ken ik goed maar als het probleem niet in de drukker zit maar in de hefboom die aangestuurd wordt dan is het onderdeel niet verkrijgbaar.

Ja hele goede foto.

Blijf mij toch afvragen of deze irl echt mooi is. :innocent:

1 like

Oh lala!

Van harte proficiat!

Zo zie je maar @JohnWick een classy horloge staat ook heel goed bij een tattoo. :grin::sunglasses:

2 likes

Jlc?

Via Martens?

38 likes