Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

Pffff. Zat al aan mn laatste nier :pensive:

3 likes

Prachtig horloge! Mooie beelden ook op onderstaande link…

3 likes

Ook prachtig. Wil hem ook wel!

1 like

Hebben hebben hebben :heart:

3 likes

Dit maakt best hebberig ja…

1 like

Ik heb nog een rib!

1 like

Zo he, die is mooi!

1 like

Potver, krijg gewoon weer drang om de Duoface uit de doos te halen na al die prachtige JLC’s

25 likes

Ik vind de JLC mooier :grimacing:

2 likes

Moet eerlijk zeggen dat ik het niet vind. Die lichtblauwe rand geeft het iets vreemds. Ben er nog niet over uit.

11 likes

Absoluut, die JLC vind ik als “non-dresser” echt schitterend: boeiend en chique met een sportief randje. Echt een topper!

1 like

De getoonde Patek is van platina en qua prijs niet te vergelijken met de Jeager-leCoultre. Maar optisch hebben ze wel wat gemeen. Dat datumvenster bij de Patek vind ik overigens erg lelijk.
Maar als ik kon kiezen tussen de Vacheron Constantin of de Jeager-leCoultre zou het zonder twijfel de laatste zijn.

1 like

Zo mooi! :heart_eyes: Zo veel diepte in zo’n, op het eerste gezicht, simpele ogende plaat.

1 like

Volkomen eens. Als de Vacheron daarom 5k duurder was zou ik er vrede mee hebben. Maar het dubbele vind ik hem niet waard. Vandaar dat ik voor de Jeager-leCoultre zou gaan.

Ik vind de kast van de VC er juist een beetje vreemd uitzien. Ze lijken een soort opvulling te hebben tussen de kast en de lugs. Beetje merkwaardig ontwerp gebaseerd op de plaatjes.

Er moest weer een Reverso komen. Hoort toch in de horlogedoos van een JLC liefhebber. NA dus.

Foto overigens van het exemplaar dat ik twee jaar geleden had.

27 likes

Mooie aanwinst!! Gefeliciteerd!!

1 like

Mooi! En hahahah, je schakelt wel lekker snel :slight_smile:

1 like

Proficiat… Die heeft toch al in jouw doos gezeten? Keer of 3x? :grin:

Oja, dat dus

1 like