Jaeger-LeCoultre (JLC) Only (Deel 2)

En camouflage, kun je in de bosjes gaan liggen zonder dat mensen je zien. Wat ga je doen met die Jeep, door de bossen heen rauschen of is het vooral de stoere look vandaag?

Ziet er top uit hoor, die Deep Sea chrono is en blijft 1 van mijn droom horloges.

1 like

Schitterend :grinning_face_with_smiling_eyes::+1:

Foto’s bedriegen altijd, maar op foto zit hij als gegoten alleszins. Heel mooi!

1 like

Voornamelijk de looks vandaag. En daarbij, dit is de auto van mijn vrouw :wink:

Zelf rij ik alleen nog maar ouwe knarren (je weet wel, auto’s met een carburateur ipv met al dat moderne gedoe :grin:)

De JLC Deep Sea is, en blijft, een supergaaf model.

Alleen is deze Cermet iets te groot voor mij. Ik ga een horloge-grens trekken bij max. 42mm.

2 likes

Die Deep Sea chrono is er toch ook in 38mm? Die zou mij goed passen. En ja, ouderwets spreekt mij ook nog vaak aan hoor. Zowel qua auto’s als horloges…

1 like

24 likes

Nope, niet dat ik weet… 42 of 44 was het geloof ik

1 like

Goed om te weten. Mijn eerste plan is eigenlijk om nog eens een mooie vintage JLC toe te voegen aan mijn collectie, een Memovox ofzo. Ik blijf daar een zwak voor houden, zo’n vintage apparaat om je pols.

Vervolgens een Reverso er bij. Dan misschien nog eens een chrono. Maar voor nu houden we het gewoon hier bij:

10 likes

Puur kunst

17 likes

Land Rover :smile:

Goede smaak hoor jouw vrouw :hear_no_evil: Ik vind de nieuwe Defender echt een heel cool futuristisch uiterlijk hebben. Ik ben dus juist wel van het moderne :blush:

1 like

Veel mensen zien het verschil niet tussen de Jaeger-leCoultre 208A570 en de 208A57J Cermet modellen…

Dus hierbij in ‘beeld gevangen’

570:

en de 57J
208a57j-e4

En in werkelijkheid is het beeld dus

Watchbase info over de 57J…

6 likes

:ok_hand: Zeker

13 likes

Super gave JLC dit :ok_hand:t2:

1 like

Zelfs nog wat lume zichtbaar!

30 likes

Ohhhhh, hij is zo deftig nu!

1 like

Deze staat te koop, thank me later :astonished:

Jaeger LeCoultre Amvox1 Alarm - 42mm

8 likes

Heel gaaf! Damn, ik wil er ook eentje weer… :laughing:

1 like

Het is wel echt even wat anders dan andere horloges!

Zo licht, neemt weinig oppervlakte in op je pols, maar wel degelijk enorme ‘wrist presence’.

En ja @handavinci inderdaad ook wel deftig, maar heel blij met die band die ‘m wat informeler maakt.

2 likes

Ik zie het niet, maar als je casual wil kun je beter zo’n coole Fagliano canvas scoren!

4c16b450-2021-reverso-fagliano-strap-cover-e1624626935248

13 likes

Ja ben nu op die onderste aan het jagen, maar waren blijkbaar limited en zijn nu moeilijk te krijgen…

:smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Je was er vroeg bij vanochtend! :smiley:

1 like