Bijpassend drankje
Santé!
Je kiest nu ook echt alles er op uit hè Rood horloge, rood tafelkleed, rode pizza, rode wijn, rode kaars. I like it!
Ik heb gisteren JLC via de website een mail gestuurd over de beige canvas band en vandaag antwoord gekregen: ze hebben ‘m gewoon op voorraad en sturen ze graag op, na betaling natuurlijk, €295,-
Weet dus niet hoe het met de blauwe zit, maar is het proberen waard! Als je dat nog niet gedaan had natuurlijk.
Hier wordt ik heel blij van. Morgen gaat er meteen een mail uit. Thanks!
Ah trouwens, het bestellen gaat niet via de mail, maar ze vragen of je kunt bellen naar het nummer op de website!
Ik heb de beige zojuist besteld, vrijdag in huis als het goed is.
Incoming :
Vet!
Nu de hamvraag, ga je (ik) hem ook kunnen krijgen zonder een JLC te hebben? Ik wil graag zo’n Fagliano band.
Voor aan de Tank (XL) idd
Ik zou ze gewoon bellen. Ze zullen blij zijn er zoveel mogelijk voor die prijs te verkopen haha!
Let wel op, ze hebben veel verschillende maten volgens mij. Check nog even dat je de goeie hebt! Zowel qua lugs en qua lengte!
Cool! Dank.
Gaat supervet op je Duoface staan.
Die band gaat super staan! Ik verheug me al op de foto’s.
Heel erg gaaf!
van harte!!
Ik kon mij niet helemaal over de prijs heen zetten. Ik hoop dat dat jouw foto’s mij op andere gedachten gaan brengen.
Yes, van harte!
Zojuist een reactie gekregen dat hij inderdaad in beperkte oplage is geproduceerd en dat de blauwe niet voorradig is helaas…
Maar de vriendelijke dame gaat er wel naar op zoek.
Haha, ja de prijs is belachelijk.
Alhoewel er sommige mensen zijn die anders redeneren, quote vanuit het Fratello Office (noem geen namen ): “Ik begrijp niet dat mensen een NATO van €10,- op hun horloge van duizenden Euro’s kunnen slingeren!”
Als je er zo naar kijkt is de prijs redelijk in verhouding, maar niet als je kijkt naar de productiekosten natuurlijk.
Ik heb maar gewoon snel besteld en hoop dat het resultaat me de kosten snel doet vergeten!
Heb zojuist ook gebeld en de blauwe besteld, telefoonnr en email achtergelaten.
Zij plaatsen de bestelling bij Fagliano en zodra ze geleverd worden krijg ik een telefoon en/of een mail
Topservice
Zal geweldig staat
Ah mooi!
Dacht dat ze limited waren en dus niet meer gemaakt zouden worden!
Al deze bandjes, ook de vol-lederen, zijn allemaal onderdeel van de Casa Fagliano collection. Een beperkt aantal wordt inderdaad (hand-)gemaakt in Argentinië (vooral degene op exclusieve tribute modellen volgens mij), maar anderen zoals die op mijn Reverso worden gemaakt in Frankrijk, waarschijnlijk door een andere partij. En weer anderen, zoals die combi-bandjes, worden volgens mij weer gemaakt in Italië… ook waarschijnlijk door een andere partij.
Natuurlijk niks mis mee, maar het komt dus niet allemaal rechtstreeks bij Casa Fagliano vandaan.
Dan ga ik ook maar zelf bellen. Beetje jammer dat ik een ander bericht krijg via het contactformulier.
We gaan het zien, ik wacht lig af wat er gaat gebeuren, ze heeft aangegeven een order te plaatsen en zodra zij een antwoord ontvangt zou ze mij een bericht doen toekomen over hoe lang het gaat duren
Heb ook gevraagd of een XL mogelijk was maar helaas, gewoon standaard de 75-120, Gaat net om mijn pols zoals mijn huidige strap
Zo, de lichtbeige?
Heh toen ik belde wast enkel donker brownish. “De laatste”. Tssss
Lichte was niet meer te krijgen. Ook de blauwe niet.