Gefeliciteerd, super gaaf!
Congrats amigo met dit prachtige horloge! Heb m vandaag even in mijn handen (en om de pols) gehad, en was echt onder de indruk van vooral de plaat en afwerking van het hele horloge
Ook de band voelt heel solide aan en ziet er met polished en brushed delen top uit, tevens had ik de aan 2 kanten van de sluiting instelbare “easy link” achtige sluiting nog niet eerder op een horloge gezien; overall > JLC well done
Het genieten kan nu beginnen !
Jawel, een groene. Wel weer een andere tint groen. Iets subtieler van kleur Combi met rubberband
Oi, oi dit is voor mij wel een winnaar hoor. Hier zou ik mijn Sea-Dweller wel voor wegdoen.
Maareh 100 stuks? Op de website is hij gewoon te bestellen.
Ik vind hem schitterend! Gelukkig is 42mm te groot voor me.
100 voor de website, rest via boutiques.
Ik vind m heel fraai, maar indd wel iets minder draagbaar dan de zwarte.
Ik vind 'm wel cool JLC Hulk?
Erg gaaf!
ik vind het mooi, maar had op een Polaris Mariner gehoopt
Mijn exemplaar komt de 16de binnen … Dat minderen schijnt toch moeilijk te zijn voor me
Al besteld meteen?
Ik vind t wel mooi groen.
Over groen gesproken, de groene tribute reverso is ondertussen ook al boutique only.
Zit nu toch met een scheef oog naar een Polaris te kijken, no date op leer. Hoe groot vinden jullie dat dit prachthorloge valt?
Ook gaaf op rubber, wil ik ook gaan bestellen.
Gave uitvoering en leuke aanvulling op de collectie.
Soort brug tussen de Polaris Date (specs, faux patina en rubber band) en de Polaris Mariner (bezel, formaat, oranje details en afwerking van de dial).
Een beetje vreemd, maar wel .
Deze staat op mijn wishlist, wat een prachtig horloge is dit! Als ik er aan toe ben om afscheid te nemen van de Explorer, dan komt deze er voor in de plaats.
Eerlijk gezegd nooit, de stalen band ligt in de kluis niets te doen. Het rubber staat in mijn optiek mooier en draagt lekkerder, zeker als het wat warmer is.
Waar was dit ?