Had die van jou in het blauw wel gezien maar had in april gepast bij Martens in Maastricht, het klassieke design vond ik nog niet bij mijn karakter passen ondanks dat het iconisch is. Misschien dat ik over 10 jaar er aan toe ben.
Zet maar gewoon te koop dat ding, he hebt dit al vaker uitgesproken.
Lekker verkopen & rustig doorzoeken. Niks moet!
Ik had het ook niet zo opgevat, de juiste JLC trekt me zeker over de streep.
Ik schijn er jonger uit te zien dan ik ben, ook met een Reverso
Ik snap het ergens wel hoor, maar het is ook gewoon een horloge dat uitstekend te dragen is met een polo of T-shirt. Als je het gevoel (nog) niet hebt inderdaad niet doen! Je hebt een geweldige set.
Het is bij mij op het punt gekomen, dat ik maar lieg dat ik aan botox en fillers doe, zodat mensen die jonger of van dezelfde leeftijd zijn, niet depressief worden van mijn jeugdige voorkomen tov die van hun, haha.
Tnx.
Vandaag weer eens om, en ook weer regelmatig af tijdens het werk - in de metaal. Ik zou mijn werkstuk/rotatie-tool er eens mee beschadigen!
Heerlijk ding, alweer een poosje terug volledig zelf geserviced met een beetje onderdelen-hulp van Huib; loopt nu plus 5s. per dag. En ratelt als een dolle indien gewenst. Plm. 1954.
Gekocht van een forumlid - bleek toch in minder goede staat dan gehoopt. Prijs was inmiddels wel scherp. Is daarna een van mijn meest serieuze servicebeurten geweest. Ik plaats nog wel eens een volledig verslag daarvan.
En ja, ik slaap morgen uit. 9 uur. Dagje vrij.
Ik vind het er gaaf uit zien!
Het misstaat allerminst, maar maakt hem wel wat pips. Ik denk dat een donkerblauwe croco nieuw elan gaat brengen.
Hmmm…
Het geeft wel een lekker frisse look hoor!
Is dat de stalen band die er bij hoort? Je kunt ook een weekje mijn stalen band erop proberen, dan weet je of het je bevalt. Ik gebruik hem toch niet. Dat is deze:
Heel aardig!
Het is een andere band echter:
Het blauw van de nieuwe leren band is irl minder ‘hard’ dan op de foto’s. Staat echt heel fraai!
Moet zeggen dat mijn band ook erg glimt, in de zomer teveel wat mij betreft. Die band van jou is erg mooi. 1800 euro geloof ik voor een nieuw exemplaar?
Ik ga het morgen horen, incl. levertijd.
1800EUR ja, staat op de JLC site bij de banden, geen levertijd vermeld.
Mocht je ‘m bestellen @tompj dan verneem ik graag of ik even een kleine pas sessie bij je mag doen, met quick release is dat eenvoudig. Vind het ook erg verleidelijk voor de blauwe Timer rakker ! Zou het staan ?
Dit is met die nieuwe blauwe calf strap van de twee limited blauwe master controls.