Plaatje hè
Reverso dragers zijn bescheiden mensen. Hoeven dat niet altijd te laten zien. Zo een mooi horloge
Alledrie prachtig!!
Die Geophysic
Ik ben er nog niet echt uit of ik deze nu moet laten gaan of niet. Gezien het prijspeil waarschijnlijk ook geen warm broodje.
Deze zou ik zeker houden, voorlopig buiten mijn budget maar dit is echt een prachtig horloge!
Wat zou het prijspeil zijn denk je momenteel?
Hij kost retail ik inmiddels 17.500 meen ik. Deze zou 12.500 wel moeten kosten.
Waarom twijfel Tom als ik mag vragen?Flipperitus?
Je moet net de liefhebber ervoor vinden inderdaad. Maar het is het proberen waard om hem eens in de verkoop te gooien. Hapt er niemand, dan is houden ook geen straf
Eens het zaadje geplant is…
Ik draag hem gewoon te weinig in het dagelijks leven. Maar ik vind het toch lastig, omdat hij serieus mooi is.
Eens.
Wellicht wil iemand er wel een laatste versie Speedmaster op inruilen, dan is het financieel alweer wat beter te doen.
Wie weet. Dat zou een mooie upgrade kunnen zijn! Helaas heb ik geen saffier 3821 Speedy
Ofwel moet je hem ergens grijs inruilen, maar dat zal geen gouden deal worden vrees ik…
Hoi allemaal,
Mag in deze thread ook aankoop advies gevraagd worden?
Ja
Advies: koop die Master Chronograph in het blauwe deel!
Super!
Ik heb een tijd geleden via Catawiki een horloge weten te bemachtigen van een private collector.
We hebben na de koop email adressen uitgewissel en zijn aan de praat geraakt (hij komt uit Palermo).
Hij heeft nog meer horloges die hij verkoopt uit zijn eigen collectie waaronder een Jaeger Le Coultre Club.
Hij heeft geen papieren bij het horloge en heeft hem mij aangeboden voor 800 euro inclusief verzenden, hij wil hem via Catawiki gaan verkopen voor 1000,- maar gezien de rates daar wil hij mij de eerste gelegenheid geven.
Wat denken jullie?
Bedankt!
Jonas
Ik zou sowieso een foto van het uurwerk vragen. En de referentie. Dan flink googelen op die referentie om te zien of er verschillen zijn, of die kast gepolijst hoort te zijn of niet bijvoorbeeld. Daarnaast vragen of het goed loopt en misschien een service heeft gehad.