Jaguar - Go or No

Go als je hem mooi vindt, maar horologisch gezien echt aan de bodem van de voedselketen ondanks dat er Jaguar op staat. :yum:

1 like

Prima.
Je hebt gelijk. Een merk uit 1938. :v:

2 likes

Persoonlijk heb ik er één in de collectie (zie Wat dragen wij vandaag deel XV) en ik ben er tevreden mee.
De vraag is dan eigenlijk, voldoet het horloge aan jouw wensen en voorkeuren.
Mijn exemplaar is voorzien van een Ronda uurwerk, wat recentelijk wel is vervangen (na een jaar of 5) omdat het niet meer werkte. Misschien gewoon pech, dat kan gebeuren.
Inderdaad , ze worden hier niet vaak gezien maar als het je daar om te doen zou zijn…dan is de eigen keuze (voor zover je daar dan nog over kan spreken) wel heel beperkt.
Vind je het mooi? Is het de prijs voor jou waard? Wil je het toevoegen aan jouw collectie? Dan een “go” lijkt mij.

2 likes

Ik vind deze wel erg leuk :ok_hand:t3:

2 likes

Als je hem mooi vindt en de prijs ook… Ga ervoor.

1 like

De prijs is zeker goed! Stuk lager dan de inkoopprijs voor AD’s😉. En hij is nieuw in stickers met volledige garantie. Alleen zoals velen hier aangeven het is het “net” niet. Echter moet ik eerlijk bekennen dat het kwalitatief best goed aanvoelt.

2 likes

Koop altijd wat jou een goed gevoel geeft en niet wat een ander vindt dat je moet aanschaffen. HF is voor Horloge liefhebbers en dus niet specifiek voor een bepaald type of merk. Geniet ervan…!!

3 likes

Why not.