JAHOE GEWONNEN; binnenkort de HF loting!!!

Hij is je gegund hoor :grinning:

En dit gaan WE winnen!!!

1 like

Uiteraard! Oris komt op deze manier aan contactinfo van heel veel mensen via Instagram en Facebook met bevestigde e-mailadressen. Weet je wat dat waard is?

4 likes

Gestemd! Heel veel succes!

1 like

Gestemd! Succes!!

1 like

Ook nog een emalil gevonden…
Dus +1

1 like

:heavy_check_mark:

1 like

Echt leuk man.
Wel raar dat ik mijn foto’s niet kan vinden :face_with_raised_eyebrow:

Heb toch echt getagged.

1 like

Weer 2 stemmen !

1 like

En ook 2 van mij :eyes:

2 likes

Die foto gaat op de kalender. Punt.

1 like

+3 stemmen, succes!:+1:

1 like

Misschien moet je je afvragen wat het doel is van zo’n competitie.
Ik denk persoonlijk:

• Gratis foto’s voor de kalender
  • Gratis marketing/reclame
3 likes

Ook een stem van mij!

1 like

Dit absoluut.

En de doelgroep bereik je direct…

Belangrijker.
We worden er blij van.

2 likes

Nr 381

1 like

382

1 like

Big Data. Simpel. Zo veel mogelijk gebruikersprofielen met zoveel mogelijk data.

En wij zijn Nederlanders dus waarvoor zijn wij bereid onze privacy op te geven? Korting en gratis. Dat zijn de marketing toverwoorden. En dat is niet nieuw hoor. De ‘Wilt u er zegeltjes bij?’ is in Nederland zo’n beetje uitgevonden.

Mooi voorbeeld van het opgeven van je privacy voor korting hieronder.

Het gaat ver hoor. Je drol analyseren en in combinatie met je aankoopgedrag bij de Appie (want bonuskaart voor de korting) wordt de hoogte van je ziektekostenverzekering bepaald? Ze hebben het zelfs over “interventies”!

Lees de commentaren en trek zelf je conclusies.

https://tweakers.net/nieuws/150388/helmond-test-korting-op-woninghuur-in-ruil-voor-data.html

Hebben ‘we’ trouwens al gewonnen? :wink:

3 likes

Solide eerste plaats nog altijd.

2 likes

En die moeten we vasthouden door langzaam door te stemmen… of gewoon volgas. Mag beide .

.komt goed uit, de lunchpauze beginnen nu her en der en dus kan de link de kantine weer rond. …

Wel doen hoor, zeer belangrijk.

1 like

Aan de ene kant ben ik het met je eens maar aan de andere kant is het geen wedstrijd waarbij je een foto per post hebt ingestuurd en waarbij je op een papiertje moet stemmen. Je weet nu gewoon dat de netwerken van deelnemers worden benut, geen probleem mee…ben benieuwd of nr 1 behouden blijft.

2 likes