Hij is je gegund hoor
En dit gaan WE winnen!!!
Hij is je gegund hoor
En dit gaan WE winnen!!!
Uiteraard! Oris komt op deze manier aan contactinfo van heel veel mensen via Instagram en Facebook met bevestigde e-mailadressen. Weet je wat dat waard is?
Gestemd! Heel veel succes!
Gestemd! Succes!!
Ook nog een emalil gevonden…
Dus +1
️
Echt leuk man.
Wel raar dat ik mijn foto’s niet kan vinden
Heb toch echt getagged.
Weer 2 stemmen !
En ook 2 van mij
Die foto gaat op de kalender. Punt.
+3 stemmen, succes!
Misschien moet je je afvragen wat het doel is van zo’n competitie.
Ik denk persoonlijk:
Ook een stem van mij!
Dit absoluut.
En de doelgroep bereik je direct…
Belangrijker.
We worden er blij van.
Nr 381
382
Big Data. Simpel. Zo veel mogelijk gebruikersprofielen met zoveel mogelijk data.
En wij zijn Nederlanders dus waarvoor zijn wij bereid onze privacy op te geven? Korting en gratis. Dat zijn de marketing toverwoorden. En dat is niet nieuw hoor. De ‘Wilt u er zegeltjes bij?’ is in Nederland zo’n beetje uitgevonden.
Mooi voorbeeld van het opgeven van je privacy voor korting hieronder.
Het gaat ver hoor. Je drol analyseren en in combinatie met je aankoopgedrag bij de Appie (want bonuskaart voor de korting) wordt de hoogte van je ziektekostenverzekering bepaald? Ze hebben het zelfs over “interventies”!
Lees de commentaren en trek zelf je conclusies.
https://tweakers.net/nieuws/150388/helmond-test-korting-op-woninghuur-in-ruil-voor-data.html
Hebben ‘we’ trouwens al gewonnen?
Solide eerste plaats nog altijd.
En die moeten we vasthouden door langzaam door te stemmen… of gewoon volgas. Mag beide .
.komt goed uit, de lunchpauze beginnen nu her en der en dus kan de link de kantine weer rond. …
Wel doen hoor, zeer belangrijk.
Aan de ene kant ben ik het met je eens maar aan de andere kant is het geen wedstrijd waarbij je een foto per post hebt ingestuurd en waarbij je op een papiertje moet stemmen. Je weet nu gewoon dat de netwerken van deelnemers worden benut, geen probleem mee…ben benieuwd of nr 1 behouden blijft.