Net op je gestemd, succes!
Mannen letten we even op?
Als je hebt gestemd krijg je daarna een pop up voor de verificatiemail. Die moet je aanklikken anders krijg je hem niet en telt je stem waarschijnlijk niet.
Als je al gestemd hebt kun je geen 2e keer via hetzelfde IP adres stemmen. Maar als je nog een extra emailadres hebt en je opent de link via InPrivate navigatie kun je nog een keer stemmen. Of zoveel keren als je e-mailadressen hebt
Nog eens gestemd namens mijn alter ego. Stem nr 200
Nog 3 dagen… nog 3 dagen dit topic omhoog schoppen . Nog 3 dagen hopen op een handje vol meer stemmen.
Moet toch te doen zijn zo samen met jullie.
let’s go girls.
Ik bekeek de regels nog eens van de contest. Ze hebben nogal een slag om de arm gehouden, want zoals ik het begrijp, kiezen ze zelf een aantal foto’s voor de kalender. Daarnaast kiezen ze zelf winnaars voor hun prijzen in de open categorie; dat horloge, smart leather case etc.
Vervolgens heb je de voting category, uit de top 5 foto’s met meeste stemmen kiezen ze zelf winnaars voor die klok en watch winder.
Ik geloof dus niet dat je per se de meeste stemmen hoeft te hebben om in de kalender te komen of een horloge te winnen.
Hebben ze je wel al gevraagd om de foto in groot formaat aan te leveren?
Edit: laten we vooral blijven stemmen!! Nr 1 is sowieso supervet natuurlijk!
Gestemd! Succes!
Ja als we het zo gaan doen!
Ga stemmen aub! Straks wint er iemand van het UF, TWF of WUS!!!
Ook gestemd, op jou. Goodluck!
De mensen die stemmen moeten hun stem ook bevestigen !
Ze hebben mij gemaild of ik deze foto wil inzenden in de wedstrijd plus meteen groot aan hun wil toezenden.
Dus contact was rechstreeks.
Dank kerel.
Mooie titel voor morgen… haha
Mijn stem heb je ook binnen. Gave foto man!
Mijn stem heb je, @anon53002072EV Want welk een toewijding aan dit mooie project man !
Wanneer ik mijn familie zal hebben gevraagd, komen er wellicht 14 stemmen bij, I do hope so.
Want ik heb diep respect voor de manier, waarop je jezelf hebt ‘engaged on this not unknown,
but totally awesome journey’, at warp 7 !
Jouw foto is ‘the bomb’ voor de HF 2019 Watch !
Gestemd!
222, done!
Jij bent bij deze mijn held van de dag…
Mijn dank is groots.
227, succes!
Omdat je het zo graag wil
Alleraardigst van je
Wat een merkwaardige topic titel, dacht even dat het H.F. er mee ging stoppen