Jaja de woensdag is er weer!

Ha, Ik doe met jou en Master-Fan mee

Poljot Night-Hunter (links op de foto)

Misschien dat ik de wijzers toch maar eens door die van de Blue Angels ga (laten) vervangen. Vooral de minuten wijzer is gewoon te groot, dekt de afleesschaal volledig af…

een Vijfje

ehm vandaag de certina DS automatic

Vandaag was het deze weer:

Niels

Hallo Niels, wat een mooi horloge is dit. Ik ken het niet, ook het merk niet maar het ziet er goed uit. Zou je mij een prijsindicatie willen geven van dit horloge. Ik ben benieuwd. Groet, Hans

Hans,

Ga uit van EUR 1.450,00 in Nederland. Op Ebay.de vind je ze soms net onder de 1.000,00 euro. Mido is een oud merk, (dus) met een historie en wat tegenwoordig binnen de Swatch group valt. Deze All Dial heeft een op enkele punten aangepast Valjoux 7750 uurwerk met chronometer prestaties (en certificaat). Het is een vrij zware klok, robuust, mooi afgewerkt en inderdaad apart; je ziet ze weinig (wat wil je ook, met maar 1 dealer in Nederland: Bastink in Winterswijk zo uit mijn hoofd). Kijk eens op Mido.ch en vraag de brochure op. Overigens met de zoekfunctie hier op het forum en zoeken naar ‘Mido All Dial’ kom je nog wat foto’s en technische info tegen.

Niels

Niels

Dutchdude,

Kijk even hier: http://cgi.ebay.de/MIDO-All-Dial-Big-Cent-Sondermodell-Chronometer_W0QQitemZ8928138696QQcategoryZ10675QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

geen chronograaf, wel erg mooi