JTrapman Schreef:
Bij de midsize versie zit er zoals op de volgende
foto te zien is op 7 uur een diamant.
Ook zeer gelimiteerd tot 11007 stuks?
Oh wacht… zie t al. Slechts 3007. Snel hollen naar de winkel om te reserveren
Bij de midsize versie zit er zoals op de volgende
foto te zien is op 7 uur een diamant.
Ook zeer gelimiteerd tot 11007 stuks?
Oh wacht… zie t al. Slechts 3007. Snel hollen naar de winkel om te reserveren
JTrapman Schreef:
Bij de midsize versie zit er zoals op de
volgende
foto te zien is op 7 uur een diamant.Ook zeer gelimiteerd tot 11007 stuks?
Mag hopen dat die 11007 voor de hele serie geldt Limited edition van 22014 stuks, haha.
marnix.moed Schreef:
JTrapman Schreef:
Bij de midsize versie zit er zoals op de
volgende
foto te zien is op 7 uur een diamant.Ook zeer gelimiteerd tot 11007 stuks?
Mag hopen dat die 11007 voor de hele serie geldt
Limited edition van 22014 stuks, haha.
Em dan komt er straks nog 1 van de PO… 5007 stuks?
Hier vind ik dat 007 nog niet zo opzichtig als op de andere plaatjes. Als het heel vaag zichtbaar zou zijn, dan vind ik 't nog wel gaan. Ga toch eens irl kijken
Inmiddels zijn de eerste foto’s alweer geplaatst op TZ-UK. Zal ze voor jullie gemak hier plaatsen.
Wel een leuk detail, de ‘kogel’ in het midden zit op de rotor die het uurwerk opwindt, dus draait rond.
Link.
http://www.tz-uk.com/forum/viewtopic.php?f=1&t=212930
Mijn mening? De bezel is top de wijzerplaat flop, al zegt de maker van de foto’s dat de 007’tjes op de wijzerplaat net als de golven op de ‘oude’ SMP onder bepaald licht prominenter aanwezig zijn dan tijdens ander licht, zoals te zien is op foto 1 en 3.
Doe mij toch maar de originele blauwe, dan mag hij wel de caseback v d LE hebben
Wijzerplaat is überflop!!!
Bezel is top, achterkant ook.
Band vervangen door de Oyster van de rechtse, is een superband!
Ik heb het al vaker gezegt, de achterkant is prachtig. Die bezel ook inderdaad. Voor de wijzerplaat hoop ik dat er een mod komt.
En die exclusieviteit, komop zecht, 11.007 stuks!!!
Ook mede door deze post : http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,578752 ( dat is er toch ook 1 ? ) een Seamaster PO dan…
Is toch deze ?
Lijkt het mij toch leuker om een gewone versie van deze horloge’s te kopen , dan een door Omega zelf “gekarikaturiseerd” exemplaar ??
Met pistooltjes , OO7 tekentjes…
Dan staat de versie die hij gewoon draagt toch nog “dichterbij” ?
Of zijn deze niet in de gewone collectie te krijgen dan weer ?
Je hebt gelijk de echte Bond versies zijn de horloges die gewoon in de film worden gedragen, Bond loopt ook niet met een horloge met een 007 secondewijzer oid, dat zou ook nergens op slaan
Ach ik vind de gewone versies echt top, de nieuwe ook wel maar daar mis ik toch de golfjes, die zijn voor mijn net iets minder spannend.
Daarnaast wist ik toen ik het horloge de eerste keer zag een Bond watch is, ben dan ook niet echt een Bond fan, vind het ook altijd verkooppraat net als het horloge van de maan, prachtig hoor een speedmaster maar nu weet ik het wel met dat maan verhaaltje
Wel een leuk detail, de ‘kogel’ in het midden zit
op de rotor die het uurwerk opwindt, dus draait
rond.
Dat vind ik erg leuk gevonden! (tu)(tu)(tu)
Hoi allemaal,
Grootste minpunt van dit horloge blijft voor mij de zwarte wijzerplaat.
Een SMP300 hoort in mijn ogen donkerblauw te zijn, dat past het best bij het karakter van dit horloge.
Als echte bondfan vind ik de LE’s meestal wel grappig. Leuk om een afwijkende versie te hebben van een overbekende klok die zowat iedereen wel heeft in zijn collectie, mits niet “overgekarakteriseerd” zoals destijds de tweede bond LE, na het 40 jaar bond horloge. Die met het pistooltje aan de secondewijzer, jammer…
Ik vind net als jullie de achterkant top. De voorkant zou ik graag met blauwe plaat willen zien. De tweede foto van het UK forum vind ik leuke details hebben. Op de eerste foto komt het 007 verhaal wat prominent naar voren, dit zal mogelijk sterk afhankelijk zijn van de lichtinval. Ik “schiet” dit horloge dus niet af op basis van één foto. Overigens proef ik in sommige reacties ook wat afgunst lijkt het haast.
Verder heb ik persoonlijk geen band met de nieuwe PO cijfers op de bezel…
Een onnodige verandering, past bij een PO, niet persé bij een SMP300.
Resumerend vind ik het een geslaagde “limited” mits met blauwe wijzerplaat.
Groet,
Nico.