James Bond No time to die Omega

Cool ding! :heart_eyes:

Ik vind m super :+1:t2:

1 like

$1100 voor een mesh band van de Aldi. :crazy_face: :crazy_face:

Faux patina, misplaatste militaire pijl, lelijke mesh bracelet en een veel te hoge prijs. Nee, dank u. :confounded:

1 like

Ik ben nog niet echt onder de indruk, zeker gezien de hoge prijs. Ik mis een stukje uitstraling, de band doet ook geen goed!

1 like

Mooi horloge
Lelijke prijs.

1 like

Stomme prijs; wel teleurstellend dat ie zó duur is!!! :face_with_raised_eyebrow:

Wel super goed gelukt!! :heart_eyes:

4 likes

Er is blijkbaar nog een ander model in staal en 1 in goud

1 like


Real patina,real bond :muscle:t4:

35 likes

Titunium mes bracled,? Is 't heel bizar als ik die los wil kopen en de sluiting vervangen en op een Pelagos wil zetten,? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Waar haal je de Euro prijs vandaan ? Je hebt toch niet simpel zitten omrekenen neem ik aan ? (ivm belastingverschillen gaat dat natuurlijk niet, maar dat zul je vast weten).

Prijs staat op de site zelf.
Inclusief belasting staat er bij.
Volgens mij klopt dat met de Nederlandse prijs?

1 like

1 like

Ok, ik heb nog niet op de site gekeken, dank je !

Volgens mij de eerste keer dat Omega een Broad Arrow op een non issued horloge zet, of heb ik het mis?

Op een nato best te pruimen lijkt me

Spijtig dat hij niet op een matte titanium band komt.

1 like

Ik zag het net ook , de Stalen waar jij de foto van geplaatst heb is de 50th limited ze hebben er nog eentje zonder datum en die is in set tekoop samen met de goude voor €40.000😅

2 likes

Bizar die prijs…

Opvallend ook, de (nieuwe)golfjes zijn van de dial bij dit model.
En de bezel insert lijkt mat ipv glans. Die matte insert geeft het geheel een veel rustigere aanblik, dat is wel gaaf.

De gele kleuren en de mesh zijn voor mij wel afknappers

1 like

Heel gaaf wat mij betreft.