Jat1708

Flitsdeal met @Jat1708 binnen enkele minuten deal, betaling en plezier via de PB’s.

Aanbevolen door Topklokkers :joy::+1:

Hans cp

1 like

Bedankt Hans, ging inderdaad snel en plezierig!

1 like

Oris Flight Timer overgenomen van @Jat1708. Superdeal en prettige afhandeling. Stuurde mij het horloge zelfs in vertrouwen toe, zonder meteen betaling te verlangen met de boodschap dat ik het horloge terug kon sturen indien niet tevreden! Aanrader!

2 likes

Revue Thommen horloge overgenomen van Jan, @Jat1708. Prima deal kunnen maken en horloge gisteren in ontvangst genomen via de post. Ben er blij mee!

Tot de volgende keer Hans! :+1:

1 like

Horloge aan Jan verkocht, die bij nadere inspectie wat krasjes bleek te hebben. In goed overleg kreeg hij een volgens beiden bijpassende korting. Veel plezier ermee Jan @Jat1708

1 like

Een Seiko MM200 overgenomen van Jan (@Jat1708)
Ik kan niets anders zeggen dan top! Erg goede communicatie alvorens en na het sluiten van de deal.
Erg goed verpakt en het horloge komt binnen zoals beschreven in de advertentie.
Een voorbeeld voor vele!:wink:

Jan nogmaals bedankt!:+1:t3:

1 like

Van Jan @Jat1708 een mooie Zodiac overgenomen. Prettige communicatie via PB en het horloge kwam snel en zeer zorgvuldig verpakt binnen. Dat zijn de leukere aankopen op het forum :slight_smile:

Ik kan Jan van harte aanbevelen :+1:

1 like

Fijne deal gesloten met Jan @Jat1708

Nette communicatie en de leren band was in het echt nog een stuk mooier dan gedacht.

Ik ben dik tevreden dus en ik kan Jan daarom van harte aanbevelen.

1 like

Vandaag een deal gesloten met @Jat1708.
Horloge als omschreven en gezien hij voor zn werk nog onderweg was nog thuis afgegooid ook.
Prima mee te handelen, toppie

1 like

Leuke ruildeal met Jan @Jat1708
Snelle en correcte communicatie.
Horloge snel verzonden en zeer goed verpakt.
Horloge ziet er super uit, En geleverd met alle accessoires en zgan banden.
Bedankt Jan!
Als koper en verkoper van harte aanbevolen.

1 like

Ik had een leuke aanbieding online gevonden, maar deze was enkel vanuit NL te koop.

Ik kreeg direct een PB van Jan @Jat1708 met het voorstel dat hij het horloge zou aankopen. En hij heeft het horloge dan nog wel tot bij mij thuis gebracht, toen hij langs Antwerpen moest passeren.
Niets dan lof voor Jan. De HF spirit ten top! :+1::smiley:
Bedankt Jan.

2 likes