Een horlogeband met horloge eraan van Forumlid jave overgenomen. Goeie communicatie en verzending. Aanrader dus.
Hier ook een dikke duim voor Jave (tu)
Prettig contact, vlotte verzending, helemaal top
Bedankt :)-D
Ik heb een horloge overgenomen van Jave en ben zeer tevreden Mooi horloge precies zoals omschreven en prettig contact ! Ik ben een blij man
Bandje gekocht. Staat keurig als omschreven. Prima communicatie en verzending.
Horloge geruild met Jave,
Prettige contact vlotte communicatie. Snelle service dus een aanrader!
Wederom een leuke deal met jave
Absoluut een aanrader
Seiko gekocht van Jave. Heel mooi prijsje, eerlijk verhaal en heel goed verpakt verzonden.
Prima dus.
Horloge gekocht van jave. Goede communicatie en snelle verzending! Erg prettig.
Horloge verkocht aan @jave. Vlotte communicatie en prima deal. Nog even gezellig over horloges zitten kletsen. Aanrader dus!
Horloge overgenomen van @jave. Gezien de afstand zat een f2f-overdracht er nu niet in, maar communicatie, betaling en verzending gingen zo soepel en snel dat het horloge er al was vóór ik ‘incoming’ kon roepen thuis….
Niets dan goeds dus over deze hf-er.
Jan Aart bedankt!
Horloge verkocht aan @jave. Ongecompliceerde, vriendelijke communicatie. Razendsnelle betaling en feedback achtergelaten (wie doet dat nog tegenwoordig? ), keurig!
Mooie deal gehad van @jave. Hij had het horloge al verstuurd terwijl ik het geld nog niet had overgemaakt. Top gozer en zeker aan te raden.
Horloge verkocht aan @jave vriendelijk en betrouwbaar forumlid, aanrader om zaken mee te doen!
Horloge gekocht van @jave. Gisteren gekocht en vandaag al binnen! Supersnel geregeld, duidelijke en vriendelijke communicatie, horloge zoals omschreven en bomproof verstuurd. Aanrader om zaken mee te doen!
Weer een horloge verkocht aan @jave. Snelle reactie, snelle betaling, bericht bij ontvangst. Super dus, zeker een aanrader!
Bronzen horloge overgenomen van @jave. Wat een vlotte aankoop! Vlot en snel geregeld! De overschrijving was nog niet droog of hij lag al op de mat!
Bedankt
Hier deze week een goede ervaring rijker met forumlid Jan Aart @jave
Vlotte en zeer vriendelijke communicatie, en het horloge werd nauwelijks 24 uur na betaling bombproof bij mij aan de deur bezorgd.
Top forumlid - wie weet tot een volgende keer!
Groet, Matthijs