Jave

Een horlogeband met horloge eraan van Forumlid jave overgenomen. Goeie communicatie en verzending. Aanrader dus.

Hier ook een dikke duim voor Jave (tu)

Prettig contact, vlotte verzending, helemaal top :slight_smile:

Bedankt :)-D

Ik heb een horloge overgenomen van Jave en ben zeer tevreden Mooi horloge precies zoals omschreven en prettig contact ! Ik ben een blij man :+1:

Bandje gekocht. Staat keurig als omschreven. Prima communicatie en verzending.
:thumbsup:

Horloge geruild met Jave,

Prettige contact vlotte communicatie. Snelle service dus een aanrader!

Wederom een leuke deal met jave :thumbsup:

Absoluut een aanrader :slight_smile:

Seiko gekocht van Jave. Heel mooi prijsje, eerlijk verhaal en heel goed verpakt verzonden.
Prima dus.

1 like

Horloge gekocht van jave. Goede communicatie en snelle verzending! Erg prettig.

Horloge verkocht aan @jave. Vlotte communicatie en prima deal. Nog even gezellig over horloges zitten kletsen. Aanrader dus!

1 like

Horloge overgenomen van @jave. Gezien de afstand zat een f2f-overdracht er nu niet in, maar communicatie, betaling en verzending gingen zo soepel en snel dat het horloge er al was vóór ik ‘incoming’ kon roepen thuis…:grimacing::wink:.

Niets dan goeds dus over deze hf-er.

Jan Aart bedankt!

1 like

Horloge verkocht aan @jave. Ongecompliceerde, vriendelijke communicatie. Razendsnelle betaling en feedback achtergelaten (wie doet dat nog tegenwoordig? :smirk: ), keurig!

2 likes

Mooie deal gehad van @jave. Hij had het horloge al verstuurd terwijl ik het geld nog niet had overgemaakt. Top gozer en zeker aan te raden.

1 like

Horloge verkocht aan @jave vriendelijk en betrouwbaar forumlid, aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Horloge gekocht van @jave. Gisteren gekocht en vandaag al binnen! Supersnel geregeld, duidelijke en vriendelijke communicatie, horloge zoals omschreven en bomproof verstuurd. Aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Weer een horloge verkocht aan @jave. Snelle reactie, snelle betaling, bericht bij ontvangst. Super dus, zeker een aanrader!

1 like

Bandje verkocht aan @jave.

Prima communicatie, snelle betaling oftewel een aanrader!

1 like

Horloge verkocht aan @jave.

Duidelijke communicatie, snel betaald en geen gedoe. Topper :+1:

1 like

Bronzen horloge overgenomen van @jave. Wat een vlotte aankoop! Vlot en snel geregeld! De overschrijving was nog niet droog of hij lag al op de mat!

Bedankt

1 like

Horloge verkocht aan @jave.
Zeer snelle betaling en fijne communicatie!
Top transactie.

1 like

Hier deze week een goede ervaring rijker met forumlid Jan Aart @jave :+1:
Vlotte en zeer vriendelijke communicatie, en het horloge werd nauwelijks 24 uur na betaling bombproof bij mij aan de deur bezorgd.
Top forumlid - wie weet tot een volgende keer!

Groet, Matthijs

1 like