Jazz stelt zich voor

Welkom en dank je voor je leuke verhaal.

Geen slecht woord over de monster of welk andere uurwerk dan ook. Over smaak valt niet te twisten (of toch wel, maar persoonlijke smaak blijft toch voor iedereen weer anders). Mijn echte ultieme wishlist-horloges vallen inderdaad buiten budget (althans mijn budget) maar ik ben eigenlijk ieder moment blij met de horloges die ik wel heb :slight_smile:

welkom Jazz.

Leuke Tissot! Altijd leuk. Ook de andere klokken getuigen van een veelzijdig mens. Jazz en Horloges gaan prima samen. Oris vernoemd een serie naar Jazz grootheden en hamilton heeft de Jazzmasters.

welkom jazz op dit leuk en interesant forum. :slight_smile:
veel plezier als horlogofiel.

Welkom. Je staat aan het begin van je horlogeverslaving zie ik. Dit wordt een hele leuke tijd voor je…

Hallo Jazz,

Welkom op dit leuke forum. De horlogetik is er bij jou wel als een ‘bom’ ingeslagen. Zo te lezen hou je van aanpakken !
Als je in dit tempo doorgaat heb je over een jaar een hele aardige verzameling.

Gr. Thomas

Welkom hier. Leuk verhaal. Erg herkenbaar. :smiley:

Welkom idd. (tu)

enne, een graal hoeft niet perse duur te zijn. Maar gewoon omdat jij hem mooi/bijzonder/apart vindt.

Ook namens mij, harteljik welkom!

Martin

Leuk, herkenbaar verhaal.
Welkom.

dreski Schreef:

Welkom. Je staat aan het begin van je
horlogeverslaving zie ik. Dit wordt een hele leuke
tijd voor je…
+1(tu):)-D(tu)

Nou, dat is wat je noemt een goede binnenkomer! Je laat er geen gras over groeien (hoe herkenbaar!) en ik durf te zeggen dat jouw aankomende horlogedoos binnen no time vol zit. Welkom en ja, je hebt echt het virus te pakken!

Leuke introductie, Jazz. :slight_smile: Gefeliciteerd met ons virus, en welkom bij de patiëntenvereniging! :smiley:

welkom op het forum (tu)

Welkom op dit forum, en bij deze wens ik je absoluut géén beterschap met dit horlogevirus.

gr Ron

Van harte welkom!

Wat betreft het Monster, na vele jaren nog steeds mijn favo toolwatch!