Jbw

Een tijdje geleden heb ik een leuk klokje (JBW Delmare) gekocht voor een klein prijsje. Retailprijs is 569 dollar en ik heb er meen ik 184 euro voor betaald. Nieuw en wel. Nu is het van een nietszeggend merkje in Nederland, maar toch, in Amerika doet dit merk het vrij goed. En het meest belangrijke, ik vind het echt een mooi klokje. Een mooie vlindersluiting, siliconen band, kast met een bijzondere vorm en 4 echte diamantjes in de wijzerplaat verwerkt. Al met al een grappig ding.

Gezien mijn budget koos ik vaak gewoon wat ik mooi vond zonder verder te veel te kijken naar het merk. Intussen is dit wat aan het veranderen en ben ik hard aan het sparen voor een mooie automaat. Toch is dit zo’n horloge wat je in Nederland bijna nooit tegen komt en wat dat betreft je toch een redelijk “uniek” horloge aan je pols hebt hangen wat er verder ook nog eens meer dan prima uit ziet.

Show me the cheap stuf :slight_smile: wie komt er met een mooier klokje op de proppen voor die centen? Blijft natuurlijk een kwestie van smaak maar ben benieuwd wat jullie nog in de kast hebben liggen en niet meteen een rib uit het lijf was.

3 likes

Nog geen 10€, heeft een alarm, een chrono, dag en datum en tot 50m waterdicht.

Horological greatness!

4 likes

Ik vind hem off the chart mooi!! :ok_hand:

3 likes

Sowieso heel verstandig! :ok_hand:

Kijk eens naar invicta. Die hadden laatst ook een mooi klokje te koop. Veel leden hebben deze gekocht.

Deze:

1 like

Ralph? Is that you?

4 diamanten voor 184 hele euris daartegen heeft Invicta geen schijn van kans. Dit is gewoon next level endgame.

5 likes

Ja Invicta heeft in mijn beleving ook mooie exemplaren voor relatief weinig knaken. :). Leuk spul voor de kleinere portemonnee. Dat is nou het leuke van horloges, voor iedere smaak en budget is wat te vinden.

1 like

0.16 karaat volgens de website haha. Maar tis toch grappig dat het er in verwerkt is voor die centen.

1 like


5 euro Lidl. Toch zeker 1x per week om. Loopt perfect :ok_hand:.

3 likes

Daar kan niks tegen op natuurlijk. Wat koop je tegenwoordig nog voor 5 euri?

Helaas heb ik niets in deze prijsklasse, maar je enthousiasme maakt dit zeker een waardevol horloge :+1:

1 like