Je 13e maand

Ken het helaas maar al te goed. Wij schijnen een einde jaars bonus te krijgen in februari maar deze kan ik denk ik goed gebruiken voor de onzekere tijden die toch alweer :unamused: in zicht komen.

Mijn pilsje slaat er altijd weer dood van :smirk:

Grt.

Sorry maar voor mij zijn deze modellen nog geen 200 euro waard.
Toch gek dat de echte dure modellen soms zo lelijk kunnen zijn.
Dit gaat misschien niet op voor allemaal, maar toch het overgrote deel.

1 like

Helaas geen 13e maand hier.

Mocht ik deze wel hebben; over 1,5 week gaan we verhuizen naar ons tijdelijke stekje ivm verkoop van onze huidige woning. In de zomer van 2016 betrekken we vervolgens onze nieuwbouwwoning. Volgens mij hoef ik jullie dus niet te vertellen waar de komende periode het meeste geld naartoe zal gaan…

Tel daarbij op dat mijn Pelagos er over niet hele lange tijd toch echt gaat komen en de bodem van de €uro’s is in zicht…

In het onderwijs gelukkig nog wel een 13e maand, waarvan ik van mezelf een deel aan een nieuw speeltje mag uitgeven :grin:

Gaat iets ouds, chrono, two tone achtigs worden…Ben er nog niet uit maar suggesties (tot 500 euro) zijn welkom!

Me too…maar wel met brushed center links :hushed:

1 like

Als je als ambtenaar je 13e maand bekijkt, snap je ineens waarom die Rutte zo lacht :frowning:
Maar goed> ik lees van een hoop leden dat die helemaal niks krijgen, dus wat zeur ik nou?

1 like

Als zelfstandige ook hier geen dertiende maand.

Hoe kan je het uitvinden?? Een dertiende maand…

Mijn 13e maand heet belastingdienst

Net dit gekocht ( plaatje is nog van de verkoper ) 13e maand schiet zo wel lekker op :smiley:
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/poljot_zpsrocgjgkc.png.html][/URL]

1 like

idd niet meer van deze tijd.

Grt.

In Griekenland gingen de ambtenaren een paar jaar geleden de straat op omdat hun VEERTIENDE maand stopgezet werd. Waren nog flinke rellen… :neutral_face:

1 like

Een miljoen euro, nou daar kocht ik niet helemaal een horloge van hoor! Kan ik mooi nog 7,5 jaar van uitzingen tot mijn AOW, eindelijk weer een beetje ruimer leven! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik krijg helemaal geen salaris… :no_mouth:

Gefeliciteerd! Vrijstaand, oprit, garage, droom van mij!

Ah gosssss… :smirk:

Psies!

2 likes

Ik denk dat ik vandaag maar eens een ouderwetse snipperdag opneem. :sob:

Tevens: (tip)

PRODUCTIE TOPPERS GEZOCHT M/V

Duzz

Geen 13e maand bij ons, mag momenteel blij zijn, niet op straat gezet te zijn.
Afgelopen week 6 waardevolle collegas verloren met sommige meer dan 30 jaar trouwe dienst.
De echte klappen beginnen nu pas te vallen in onze tak, de crisis is nu pas begonnen, gevolg van lage olieprijzen, en sterk afgenomen vraag naar grondstoffen.

Grtn Leen.

Deze is onderweg tenkoste van mijn 13e maand

een beetje watchnerd weet binnen 40 minuten wel welke dit is

1 like

Mako? (Bedoel je 53e week dan? :stuck_out_tongue:)

Wilde eigenlijk een zwarte auto… :scream:

Mijn 13e maand, een nieuwe brommert. Maar ik heb nog een kickstarter incoming die al betaald is…

4 likes

Mooi speelgoed !

1 like