President dus!
Wat dan?? Oud??
Daar dacht Ludwig Feuerbach heel anders over
Ik moest de beste meneer even Googlen. Nu weet ik nog steeds niet wat de link is tussen deze meneer en zijn wat je eet. Wel weet ik dat ie veel nadacht over dingen. Een beetje teveel misschien.
Je bent wat je eet
(1911) (cliché) slagzin waarmee men wil aangeven dat men aan iemands voeding zijn karakterkenmerken kan ontlenen. De uitdrukking werd in het Engels in 1969 gebruikt als titel van een film, You are what you eat'. Het idee achter de uitdrukking komt echter al veel vroeger voor, bijv. bij de Franse advocaat-gastronoom Jean Anthelme Brillat-Savarin (1755 - 1826), in diens La Physiologie du Goû[t](https://www.ensie.nl/woordenboek-van-populair-taalgebruik/t) (1825), een traktaat over de fijne kunst van de gastronomie:
Vertel me wat je eet en ik zal je zeggen wie je bent!’ Vgl. ook Duits “Der Mensch ist, was er ißt” (de mens is wat hij eet), opgetekend in 1850 in een artikel van de Duitse filosoof Ludwig Andreas Feuerbach (1804 - 1872).
Cool dit! Dat is gevaarlijk werk.
Die mok is jammer, een beetje erg hoog Xenos gehalte zo naast een Tudor.
Ik vind de mok dan weer bijna net zo cool als het werk en de Rolex.
Ik vind die Rolex echt heel cool in deze omgeving!
Je komt vooral nogal gecompliceerd over eigenlijk :S
Het is te confronterend voor HF. Net als dat je tegen een vriend zegt dat hij onder de duim zit en hij wordt heel geïrriteerd of zelfs boos dan weet je dat je gelijk hebt