Je eigen mod maken 🤔 (laten maken) - Show Your mods

Die is keramisch.

1 like

Ah, ander materiaal als die steel inserts van dlw? Of is dat ook keramisch

Die zijn wel van staal!

Verkleuren die wel over tijd?

Ik zie geen reden waarom staal zou gaan verkleuren. Ik denk het niet, maar nooit gebruikt. Ik vind ze niet mooi.

Ik heb twee SKX mods.

Een SKX171 met:

En een SKX009 met:

Ik heb ook nog een SNKL43. Daar zit dd saffier op. Dat is ook een mooie upgrade, maar niet echt een mod wat mij betreft.

4 likes

7 likes

Volgens mij gaat dat wel lukken :wink:

1 like

Wat een verschil. Bij dat eerste plaatje denk ik: dat wordt nooit wat. Maar met die andere insert erbij… ziet het er echt ineens een stuk beter uit!

Zou zelf niet zo snel een after market dial gebruikt hebben, maar hee, hij ziet er goed uit zo :+1:t2:

1 like

Is er iemand die/kan helpen?

Heb alle spulletjes in huis om een SKX009 te modden met een doubledome saffier, oranje SRPC95 wijzerplaat en rand, blauwe keramische bezel, Seiko 5 sword hands en secondewijzer.

@HanDavinci misschien?

2 likes

Ik mis nog steeds een PROEST emoji!

3 likes

tumblr_m8g3nbptdd1rut2wm
Zeg het met gifjes.

4 likes

:face_with_raised_eyebrow: :thinking:

1 like

Hoi Walter.

Nee

Groetjes,
Han

1 like

Waarom niet? #doeslief

1 like

Daarom niet. Ik heb @phoenix.bas al in een erg vriendelijke pb uitgelegd waarom ik geen mod voor hem wil bouwen.

1 like

Oh wat leuk. Ik heb geen idee hoe dat eruit ziet. Printscreen?

Positieve dingen moet je delen :+1:

2 likes

Vintage!

5 likes

Ik heb een standaard skx bezel op mijn skx met coin edge bezel proberen te zetten. De coin edge kwam er eenvoudig af, de reguliere bezel wilde er niet op. Later zag ik een stuk van het rubber o-ringetje op tafel liggen. Die zat schijnbaar niet goed. :cry:
De coin edge zit er weer op.

Iemand nog zo’n o-ringetje liggen?
Ik wil nog bezel insert bij DLW/DWL bestellen, hebben die ook zo’n o-ringetje.