Je meest zeldzame of unieke horloge.


Uniek…? niet op de wereld, wèl hier op het forum (volgens mij ben ik de enige…)

6 likes

Weet niet hoeveel er van verkocht zijn, maar ken niemand met dezelfde op een Amerikaan in New York na… :sunglasses:

14 likes

Ik heb nog nooit een andere niet vergulde Pontiac Mono-Rattrapante (Valjoux 84) gezien, mogelijk is deze onderdeel geweest van een proef productie;
image

32 likes

Heel erg mooi! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Die Seiko persage is een beauty!:heart_eyes:

1 like

Sumo Yellow, 750 stuks

Baby MM, 1 stuks

GS, 1500 stuks

18 likes

Ik heb 2 gelimiteerde horloges waarvan de oplage klein is.



Maar voor mij zijn dit zeer zeker niet de meest bijzondere of unieke in de collectie .
Nee, dat is mijn NOS aangeschafte Sicura uit mijn geboortejaar 1979.

9 likes

Dank je, ja dat blauwe emaille heeft iets.

Goed jaar :+1::grin:

1 like

Nomos Tangente Urushi gold… 50 voor Japanse markt. In Al die jaren geen tweede gezien. De plaatjes op internet zijn - op die van nomos na - van mijn exemplaar. Op nomos forum schijnt ook een exemplaar te zijn, maar nog geen foto van gezien.

En verder de Marathon MSAR met oplage van 500 stuks. Daar zijn genoeg (actie) plaatjes van. :sunglasses:

3 likes

Mooi horloge!

1 like

Hier zijn er niet zo veel van. Een andere op het forum, voor zover ik weet.

4 likes

is dat serieus, worden er maar 1964 stuks gemaakt?

Blijkbaar wel;

Mijn zeldzaamste horloge is denk ik dit Tissot dameshorloge uit 1932; heb er nog nooit een tweede van gezien:

Hij loopt trouwens niet erg lekker dus staat op de lijst om op te knappen, maar vanwege de niet zo draagbare maat van 27 mm is de prioriteit laag. :grin:

7 likes

Maar? Ontzettend veel voor een limited edition van een beginnend en nog obscuur merkje. Die zijn vast nog lang niet uitverkocht.

Helaas niet meer in mijn bezit, Crepas Cayman 3000. Volgens mij 299 stuks.

4 likes

Ok bedankt!

1 like

Junkers flieger 6212 final edition.

5 likes

Deze ben ik nog niet elders tegengekomen

12 likes