Zonder twijfel de SPB071J1
Geen moeilijke keus, nummer 2.
Nummer 1: brrrrr, de ontwerper had geen zin en heeft een klont klei op tafel gemikt; zo, klaar is kees.
Ik begrijp iedereen die de SPB071J kiest echt niet. Man man man wat is dat ding lelijk.
En zo zie je maar weer hoe smaken verschillen.
Ik weet nog dat in het topic toen hij gelanceerd werd mensen er ook niet zo positief over waren haha
Smaken verschillen idd… ik vind nummer 2 dan als ik moesr kiezen het acceptabelst😜… ik begrijp die hele seiko divers niet, vind ze allemaal spuuglelijk😜
De Turtle. Met afstand.
hahah
Meen je! Je moet even 1 vast houden. Super mooi afgewerkt!
Wel is in het echt gezien ?
Zonder enige twijfel nummer 2.Een horloge zonder dagaanduiding vind ik altijd mooier.
Zou persoonlijk nummer 3 kiezen…
(Heb al een turtle)
nr 4. Een Seiko Duiker zonder PADI
2… Lug to lug voor mijn smaak te groot helaas…
2, de SPB071J1. Veruit de mooiste
+1
Nr 1 is hands down de winnaar. Echter vind ik nr 2 ook een heel mooie klok. Nr 3 is de bezel te lelijk voor woorden. Het lijkt niet af te zijn. Jammer had veel meer ingezeten met zo een zieke dail.
#2 prachtig ding
Nr 3 is een reissue van de Samurai, een model dat jaren geleden opeens uit productie ging. Er was echter nog steeds zoveel vraag naar dat Seiko besloot hem weer in productie te nemen. In licht aangepaste vorm. De kast is hetzelfde gebleven en de bezel lijkt op de oude. Vind hem zelf wel aardig gelukt.