Prachtig inderdaad! Misschien toch maar eens proberen
Heb jouw topic geliked alleen maar omdat ik sinds kort een duikers klok heb die ook als sportieve allrounder gedragen kan worden vanwege z’n kleine hoogtemaat van 11mm. Daar kwamen 2 banden mee in de deal die ik normaalgesproken niet gekocht zou hebben.
Een daarvan zichtbaar op de plaatjes hieronder.
Moet nog vermelden dat Ik retemazzel heb gehad, de band is maatgemaakt en de sluiting kent geen verstelmogelijkheden. Dus louter toeval dat ie mij past
Kortom, op siliconen rubber, met vet embossment van Sinn
Zit gewoon helemaal OK, staat super vet, aansluiting tot de kast, man man man man, wat een lekker ding.
Fotooos
Ok, beetje veel foto’s, ik ga geen sorry zeggen

Ik ben wel benieuwd waar je goede curved rubber banden kunt kopen. Everest kan ik wel vinden, maar die banden zijn voor mij een beetje aan de dure kant. Weten jullie ook meer betaalbare adressen?
Voor Seiko crafter Blue natuurlijk
Niet alleen voor Seiko. Crafter Blue maakt ook straps voor de Tudor Pelagos en de BB41. Binnenkort ook voor Rolex.
Ligt aan voor welk horloge…
Everest en RubberB bv voor Rolex is top. (Everest>rubberb in mijn ervaring).
Voor rolex en tudor is ook Vanguard beschikbaar, stuk goedkoper maar wel top!
En zoals genoemd dus Crafter Blue voor Seiko e.a.
Zijn ook eerdere topics over, volgens mij ook van @rlc
Met Ali express rubber omdat Longines geen rubber levert voor de 44 mm variant van de Hydroconquest.
Ziet er niet slecht uit, hoe is de kwaliteit?
Zelf op maat gehakt?
Zoek nog een mooie groene e/o oranje maar bijvoorbeeld Everest en Vanguard hebben geen voor de Pelagos. Iemand nog tips?
Valt me niet tegen. Soepel en geurloos. Maar goed, voor 16 euro zal het geen jaren meegaan. Beetje huisvlijt is wel nodig om de zaak passend te maken inderdaad. Monteren vraagt wat tlc.