Je weet dat je een horlogegek bent als je

Een oude stopwatch laat lopen:

en hem om de plusminus 5 min aan je oor houdt om naar het getik te luisteren :confused:

(wel mooi om te horen!)

2 likes

Als je in je nachtla een felle led-zaklamp hebt liggen die je enkel en alleen gebruikt om een horloge op te ‘lumen’.

2 likes

Heel herkenbaar :grin: Resoneert zo lekker in die grote kast, kan dit ook wel appreciëren, dat nerveus getik van m’n stopwatch :timer:

Als je op je werk ordernummer 1884 ziet en aan Breitling denkt :grin:

Zo herkenbaar sommigen!

Iemand vraagt hoe laat het is en na 30seconden staren weet ik het nog niet. Betrap er mezelf enorm op met mijn expII

1 like

Voel me een beetje betrapt, haha!

1 like

Ja, I know,
image
Maar er staan wel grappige tussen. Én ik moest hier even aan denken.
Voor mij: je weet dat je een horlogegek bent als je het zonde vindt om te gaan slapen en je horloge af te doen, omdat je dan niet iedere paar minuten kan kijken hoe cool het staat om je pols. :blush:

10 likes

Als je een horloge huurt.

9 likes

:joy::joy: Leuk ingespeeld op dat andere topic over huur horloges!

Je weet dat je een horlogegek bent als je ook de fotos van je eigen horloges die je post op het HF, laat zien aan je vrouw.

En zeg nou zelf, dit is toch een tijdloos mooi horlogeplaatje…

12 likes

Je weet dat je een horloge gek bent als je je eigen horloge posts bekijkt en het jammer vind dat je die niet kan liken… :wink:

5 likes

Je weet dat je een horlogegek bent als je bij een eerste ontmoeting niet de naam van de persoon, maar het model horloge onthoudt

Als je ALLES wat hierboven :point_up_2: benoemd wordt, herkent :neutral_face:

2 likes

…. Je hier al 20 jaar lid bent (wtf :laughing:)

3 likes

… als je je horloges een nickname geeft :face_with_peeking_eye:

BTW deze ‘5 windows’ heb ik Bill genoemd :yum:

3 likes

Splate?

1 like

Wat een knapperd!

1 like

Ik zag deze langskomen en vond het wel hier passen.

3 likes

… als je ‘getikt’ bent … :sweat_smile: :sunglasses:

1 like

Gates :sweat_smile:

1 like