Voel me een beetje betrapt, haha!
Ja, I know,

Maar er staan wel grappige tussen. Én ik moest hier even aan denken.
Voor mij: je weet dat je een horlogegek bent als je het zonde vindt om te gaan slapen en je horloge af te doen, omdat je dan niet iedere paar minuten kan kijken hoe cool het staat om je pols. ![]()
Als je een horloge huurt.
![]()
Leuk ingespeeld op dat andere topic over huur horloges!
Je weet dat je een horlogegek bent als je ook de fotos van je eigen horloges die je post op het HF, laat zien aan je vrouw.
En zeg nou zelf, dit is toch een tijdloos mooi horlogeplaatje…
Je weet dat je een horloge gek bent als je je eigen horloge posts bekijkt en het jammer vind dat je die niet kan liken… ![]()
Je weet dat je een horlogegek bent als je bij een eerste ontmoeting niet de naam van de persoon, maar het model horloge onthoudt
Als je ALLES wat hierboven
benoemd wordt, herkent ![]()
…. Je hier al 20 jaar lid bent (wtf
)
Splate?
Wat een knapperd!
Ik zag deze langskomen en vond het wel hier passen.
… als je ‘getikt’ bent …
![]()
Gates ![]()
Als je de rest van de dag vrolijk bent omdat blijkt dat het geen kras was maar slechts een stofje.
Eerst naar de pols kijkt als je iemand “scant”
Je al bijna 40 jaar fan van een horlogemerk bent, een “fan-account” op Instagram beheert enzovoorts…
Als je op 28 februari je je horloges zonder knappe kalender alvast op 31 zet zodat ze morgenvroeg allemaal weer netjes bij de tijd zijn.
Als je je verzameling bekijkt en alles gaat opwinden om anders het olie verdroogt! (Automaat uiteraard). Poetsen en denken wie is er deze week aan de buurt! Welke kleding past erbij…….
Oh een nieuwe horloge kist, te weinig ruimte voor de nieuwe aanwinsten! ![]()
![]()