Je wordtmaar 1 keer 30

Proficiat X2! Wat zijn de afmetingen? Die zullen ook niet gering zijn denk ik.

Van harte gefeliciteerd met je 30 ,en je prachtig klokje .

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. En gefeliciteerd met je geweldige klok, wees er zuinig op.

Gr

Dankjewel, een grotere klok dan dit kan ik in ieder geval niet hebben met m’n polsen…

Bij benadering van wat ik zelf even thuis heb gemeten, zal vast ook op de sites te vinden zijn met de komma’s er nog achter:

Kast: +/- 48mm
Dikte: +/- 18mm
Band: +/- 24mm

Gewicht: +/- 153 gram

Gr. Edward

Nog gefeliciteerd met het behalen van de 30 en je nieuwe horloge. Top klok. Geniet ervan en succes met de kater…

Mooi kado wat gaat het worden als je 31 wordt? Je wordt tenslotte maar een keer 31 :)-D

Mooi hoor. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de aanwinst. Groot gelijk, jezelf verwennen is af en toe nodig :)-D

Als dat eens zou kunnen… Ik heb nog wel wat op m’n verlanglijst :smiley:
Denk toch echt dat het volgend jaar weer richting een goede fles whisky gaat…
Maar daar valt ook genoeg plezier mee te beleven :slight_smile:

Proficiat! (met de klok en je verjaardag)

Mooie klok en nog gefeliciteerd!

Ik ga binnenkort ook een cadeautje voor mezelf halen als voorproefje op de trouwerij volgend jaar. Hoop dat immers ook maar 1x te doen :wink:

Dat is nog eens een mooie reden voor tussendoor, die had ik nog niet bedacht… Weet alleen niet of mijn vriendin (trouwplannen zijn er nog niet…) dat zou waarderen haha!

Mooi streven en alvast veel geluk (zowel met de dame als het horloge!)

Gr. Edward

EdwardV Schreef:

Dankjewel, een grotere klok dan dit kan ik in
ieder geval niet hebben met m’n polsen…

Bij benadering van wat ik zelf even thuis heb
gemeten, zal vast ook op de sites te vinden zijn
met de komma’s er nog achter:

Kast: +/- 48mm
Dikte: +/- 18mm
Band: +/- 24mm

Gewicht: +/- 153 gram

Gr. Edward

Phoe phoe, en ik vond m’n Emergeny Mission als groot, maar deze gaat daar nog een stapje overheen. (EM is natuurlijk wel een stuk dikker.) Maar wel duidelijk, want mijn bandje is 22mm.

Ik geef niet veel om (peperdure) pakken, dus draag liever een mooi horloge tijdens deze dag. Mijn toekomstige vrouw een mooie trouwjurk, ik een … :slight_smile:

Teunan87 Schreef:

Ik geef niet veel om (peperdure) pakken, dus draag
liever een mooi horloge tijdens deze dag. Mijn
toekomstige vrouw een mooie trouwjurk, ik een …
:slight_smile:

yeah right, je trouwhoroge mag dan nog zo mooi zijn, maar alsof je toekomstige vrouw je in je tshirt en jeans naar t altaar laat komen :wink:

Je hebt best sjieke spijkerbroeken :slight_smile:

Nee zonder gekheid, je hebt degelijke pakken van 300 Euro maar ook van 3000 Euro met alles erop en eraan :wink: Ik doe dat pak hierna waarschijnlijk nog maximaal 10x aan in mijn leven en dat vind ik de investering niet waard.

Teunan87 Schreef:

Je hebt best sjieke spijkerbroeken :slight_smile:

Nee zonder gekheid, je hebt degelijke pakken van
300 Euro maar ook van 3000 Euro met alles erop en
eraan :wink: Ik doe dat pak hierna waarschijnlijk nog
maximaal 10x aan in mijn leven en dat vind ik de
investering niet waard.

begrijp t helemaal. sommigen hebben zo n uitgedost kostuum met flierlantijntjes. die worde volgens mij gehuurd, want dat doe je na zo n dag nooit meer aan…