Uit welk jaar ze komt weet ik niet meteen. Ben ook niet zeker of het saffier glas is, in elk geval geen plastic maar glas. U heeft ook een prachtig horloge, deze is uit Japan! Heel mooi!
als je veel met “vintage” bezig bent dan ben je niet zo bezig met de huidige modellen!
Waarschijnlijk wel! Een extra wijzer heeft dit model niet. En ja, het zou me verbazen mocht niemand uit deze groep dit horloge kennen. Dan zou het al van buitenaardse afkomst moeten zijn en dan nog… Citizen heb ik niet. Niks mis mee maar ik houd het bij de Swiss made modellen.
Azo , op die fiets
Mooie
Groeten Iwan
Bijzonder horloge inderdaad met bezel, die je niet vaak ziet. Ik heb mijn vriendin een Thermidor / Jenny gegeven en die loopt met een 2824 als een zonnetje.
Is het geen 2783?
Ik vergis me, volgens mij is het een ETA 2472. Loopt volgens mij het beste van al mijn horloges.
Volgens mij zit hier een ETA 2824 in
Dat is veelste modern
Deze ETA kan het ook zijn, die is flink ouder.
Ja dat is een 2452 of 2472
Ja , prachtige Diver met een goed verhaal. Geen opsmuk maar gewoon een goed horloge:+1: Beadankt voor het delen
Ik zal hem wel eens moeten laten nazien want 's avonds tegen 21.40u heeft hij er geen zin meer in, de secondewijzer tikt nog maar de tijd blijft staan. Dat is het moment dat hij de datum moet meenemen en dat lijkt iets te zwaar. Even laten afstellen. Het probleem is dat dit een monobloc is en nog niet zomaar open kan…