Jobhoppen bij Alfred Burger in Maastricht

Gaaf! Ik zou het gratis doen. (en zelf 50 euri naar kika overmaken ;))
Ik heb trouwens heel benieuwd naar je verslag. Ik kan ook begrijpen dat je als juwelier niet vrolijk wordt van al dat afdingen e.d.
Dus morgen horlogeforum meeting?
Wat dachten we van ongeveer 1 uur bij Burger? :smiley:

zo groot is de winkel nou ook weer niet. Maar kroegen genoeg in de buurt:D

Anders naar de burgerking :slight_smile:

Nivelacuso Schreef:

Leuk aanbod van de juwelier, en een goede geste
van je om de helft van je stagevergoeding af te
staan aan KIKA.
Nu moeten we van het forum morgen natuurlijk wel
allemaal een keertje bellen met een lullig
vraagje.

Heel veel plezier en ik kijk uit naar je verslag
(welke altijd al een genoegen zijn om te lezen)

Ja! Ik heb altijd al willen weten of er naast de Speedmaster ook een Slowmaster bestaat en of die evt. met een blauwe wijzerplaat te leveren is.

wij kunnen alles leveren.:smiley:

Sportief van Alfred Burger! En ik ben een tikje jaloers op je Hans. Maar het is jou (en Kika) van harte gegund! Ik kijk uit naar je verslag. Succes! (tu)

Leuk voor jou, leuk voor kika, en met het verslag waarschijnlijk leuk voor ons. Alleen maar winnaars in deze. Veel plezier morgen!

Succes!
Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Goed idee om je ‘jobshop-opbrengst’ aan KIKA te doneren:~

Met vriendelijke groet,

Herman

Leuk initiatief, ben benieuwd hoe het bevalt!

heel veel plezier,had ik dit van te voren geweten,was ik graag bij jou langs gekomen,om aldaar de allerbeste prijs voor mijn inruiler t.o.v. de daytona te krijgen jammer!!
amuseer je.
groet john

Ik zit echt niet in de buurt, had me leuk geleken. We wachten het verslag en uiteraard de foto’s af. Sportief van je om het geld naar kika over te maken.

Leuk(tu). Ik heb in de jaren '70 meer dan een jaar op de horloge afdeling van V&D gewerkt. Dat vond ik best leuk. Ze verkochten toen ook een blauwe maandag Omega. Vandaar dat ik een Omega Seamaster chronograaf heb. Nieuw gekocht toen, met een lekkere korting:D Ze verkochten toen ook wekkers en staande en wandklokken.
Natuurlijk ook glaasjes vervangen, bandjes aanzetten/inkorten/pasmaken (die epileer bandjes van Fixoflex). En natuurlijk zeer interessant een horloge openmaken om de dubbelgeslagen balansveer weer goed te leggen en als dat het euvel niet was naar de horlogemaker sturen.

Wat ook leuk was: in je ééntje (personeelsgebrek natuurlijk) op de afdeling op de laatste koopavond voor de Kerst, loeidruk natuurlijk, na uitgebreid een klant geholpen te hebben tegen de wachtende menigte zeggen: “En? Wie was er aan de beurt?” Nou, iederéén natuurlijk:D:D:D Wat een lol zeg!

Maar zonder dollen: ik ben gepast jaloers, want jij gaat natuurlijk echte horloges verkopen!

Ik ben benieuwd naar je ervaringen!

Leuk !! Veel plezier en we horen graag hoe 't bevallen is.

Groet
Mark

en? Stropdas al gestreken, schoenen gepoetst?
Veel plezier vandaag

Koenta Schreef:

en? Stropdas al gestreken, schoenen gepoetst?
Veel plezier vandaag

Cusual is de dresscode bij Alfred en Casual I go.:wink: Ben wel fris gewassen overigens.:+

Zoals velen al voor mij opmerkten: een goed initiatief(tu) Zet hem op vandaag!

Zo te zien een win(Burger)-win(hans)-win(kika)-win(wij) situatie.

Ben benieuwd naar je (grappige) ervaringen. Hoe voelt het nu om eens aan de andere kant te staan?

Net weer thuis na een lange maar leuke dag Burger Maastricht. Uiteraard heb ik (hopelijk fatsoenlijke) foto’s gemaakt. Verder waren er totaal geen geheimen voor me. Of het nu de in-en uitgaande mails waren, die lijsten met in- en verkoopprijzen, (telefoon)gesprekken met klanten (Chinese klanten zijn erg grappig…), lekker zelf klokjes om de pols mogen doen, foto’s laten maken van mijn R.O.1, alles was toegestaan. En uiteraard leuk om de deal met een lid van het Rolexforum, Bramoz te mogen ‘begeleiden’, het horloge is vanmiddag reeds verzonden.

Hierom ga ik mijn ‘verslag’ rustig maken en van beelden voorzien en heb ik Alfred uitdrukkelijk gevraagd om dit eerst te willen lezen voordat ik het publiceer. Niet als een vorm van censuur maar omdat ik daar uit het oogpunt van zorgvuldigheid aan hecht.

Monique (het is allemaal waar wat men over haar schrijft ;)) , Alfred en Jim, bedankt voor de leuke en leerzame dag!

P.S. en ook namens KIKA bedankt voor de 200 Euro die ter plekke is overgemaakt naar dit meer dan goede doel!

1 like

Leuk. Kan niet wachten op je verslag en foto’s

Hallo Hans, blij dat je weer zonder stress terug bent?
Ik had je vanmiddag willen verassen met een paar inruilers maar ik stond rond 2 uur in een file richting Maastrichten dat duurde zolang dat6 ik het niet meer haalde. Jammer, ik had je graag in actie gezien.
Ik had extra een mercedes bus meegenomen om de inruilers te vervoeren.
Groeten Jack