Tijdje terug nog gezien op Rock am Ring,echt nog ijzersterk 
Machtig mooi! Heb ze zelf in mijn tienerjaren 3 keer gezienā¦Groenoordhallen Leiden, Monsters of Rock festival Tilburg, en nog ergens kan me niet meer herinneren ⦠teveel bier in die tijd 
Ligt aan jou 
Wel leuk even die herinneringen terughalenā¦rolling back the yearsā¦
Potverdrie! Ergens rond Midden jaren 80?
Ik dacht 1988
Ik weet niet hoe vaak ze daar in die periode hebben opgetreden maar zou zomaar kunnen dat we bij exact hetzelfde concert zijn geweest toentertijd. Tsjongeā¦small world 
Was '86 zie ik nu,eenmalig dus moet hetzelfde concert zijn geweest,kostte maarliefst Fl 27,50 
Geluid was dramatisch weet ik nog.
Ja dat waren nog eens prijzen 
'86 zou goed kunnenā¦lachen zegā¦ps Ik zat hoog boven in het midden aan de rechter zijkant (gezien van podium). Zat je naast mij?
Mijn eerste Maiden concert en ik was helemaal gek van de band, dus was een prachtige ervaring.
Gaaf dat die ouwe rockers het nog steeds met plezier doenā¦
Ik zat met een vriend tussen een groepje Hells Angels te klappertanden,waren achteraf topgozers haalden ook nog bier voor ons (voor mij cola)
Was ook mijn ontmaagding 
Dat was mijn ervaring ook altijd bij de hardrock en heavy metal concerten waar ik bij ben geweest (waren er veel!)ā¦altijd geweldige sfeer, goede gasten, en nooit rottigheid of vechtpartijen oid ![]()
Sungha jung 
Hoe goed je ook bent, waar dan ook in, er is altijd een Aziaat die het beter kan 
Zum beispiel:
Fantastico Crossa!!! 
Hier mogen veel zgn āgroothedenā onder de kaaskopbassisten een puntje aan zuigen 
De beste muzikanten, en daarom houd ik niet van 99 van de 100 gitaar-Masturbators, weten wat ze juist niet moeten spelen. Ik word dus altijd nerveus als mensen het over 26 vingers hebben.
Al dat gepraat over snelheid en virtuositeit, geef mij dan maar een album als The Many Facets of Roger, João Voz e Violão of een willekeurige van Steely Dan, waar de gitaar gewoon een instrument is, en geen poging om de leuter van de gitarist te verlengen. 
Steely Dan ga ik in meeā¦luister nog regelmatig Aja en Gaucho ![]()
Maidenā:metal:

2012 Ziggo Dome. Briljant!
Maiden in Assen was ook geweldig. De laatste keer dat ik ze gezien heb was in het Gelredome vorig jaar.
Nu heb ik net in een loos moment naar 30 minuten Gatton zitten luisteren. Mein Darwin im Himmel wat slecht, saai en derivatief. Die 30 minuten krijg ik nooit meer terug.
Maar alsjeblieft, wil je nooit, maar dan ook nooit meer het woord Jazz bezigen in samenhang met dit soort smakeloze krotenkokers?
Iedereen van The Duke, Bix, Ella en Goodman tot aan Brubeck, Miles, Getz en de nieuwe lichting met Glasper, Gardot en Spalding draait zich om in zān graf.
Dan hier nog even een voorbeeld van hoe het ook al weer heurt, die blues:
Dit album kopen. In 1966 opgenomen met Jazz personeel, wat een uitzondering was voor Hooker.
āIt serve you right to sufferā, de titel-track, is zoān beetje het summum van hoe blues heurt.