Johngo

Leuk horloge gekocht van John. Aangename, persoonlijke deal.

Voor herhaling vatbaar.

Thx John !

1 like

Goede transactie gehad met @johngo.

Ik heb lang getwijfeld over de aankoop omdat ik het model niet kende, maar John heeft goede info verstrekt. Toen er tijdens de betaling een storing was bij de bank was hij begripvol en direct daarna is het horloge op een zeer degelijke wijze verzonden.

Het horloge zelf was ook in prima staat, dus complimenten voor John!

1 like

Edox overgenomen van John; in alle opzichten top, aanrader! :+1:

1 like

Seiko gekocht van @johngo John. Goede prijs, snelle verzending en zeer goed ingepakt! Prettige deal en zeker een aanrader.

1 like

Oriƫnt van @johngo gekocht. Goed verpakt, snelle verzending en snelle communicatie. @johngo thanks en tot de volgende keer. Zeker een aanrader. Ciao

1 like

G-Shock van @johngo overgenomen.
Prima communicatie, en snelle verzending.
Horloge was ook goed verpakt, hoewel dat bij een G-Shock niet echt een issue is.:wink:
Een aanrader dus.

1 like

Bandje van @johngo overgenomen
Snel geleverd en goed verpakt
Prima deal

1 like

Een horloge verkocht aan @johngo
Prima communicatie en vlotte betaling. Een aanrader om zaken mee te doen :+1:

2 likes

Deze week een mooie vintage Yema Spationaute III van John @johngo overgenomen.:sunglasses:

Dit was een zeer prettige transactie, zoals we dat op het HF allemaal het liefst zien: heldere efficiƫnte communicatie, uitstekende verpakking en snelle verzending!

TOP John, dank je wel! :+1::slightly_smiling_face:

1 like

Fijne ruildeal vol vertrouwen met @johngo!!
Graag weer en bedankt!!!

1 like

Afgelopen week een dameshorloge overgenomen van @johngo.
Horloge zag er prima uit ,en mijn vrouw vind het een prachtig horloge .:smile:
Snel geleverd ,prima verpakt met track & trace , en een uitstekende communicatie , helemaal Top ! :ok_hand:
bedankt John :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Johngoā€¦vlotte communicatie, snelle betaling, helemaal goed!

1 like

Vintage Tissot navigator verkocht aan John.
Zeer fijne man om zaken mee te doenšŸ‘.
Communicatie helder, fijn en duidelijk. Kortom een aanrader :muscle::+1::+1:

1 like

Mooie mini turtle gekocht van John. Prima prijs, snelle verzending en netjes ingepakt. Horloge exact als beschreven. Prima!

Mooie Seiko overgenomen van John. Horloge heel goed verpakt en snel binnen gekregen. Communicatie snel en perfect. Nogmaals dank John voor alle goede zorg!

Ik heb een mooie Meraud Bonaire van John overgenomen. Snel tot een overeenkomst gekomen en afspraak gemaakt om het horloge van hem over te nemen. Vlotte en snelle communicatie en top service.

Horloge voldoet aan de verwachtingen en ik ben er blij mee. A +++

Nogmaals bedankt, John.

Groeten, Jian


I have taken over a beautiful Meraud Bonaire from John. Quickly reached an agreement and made an appointment to take the watch from him. Smooth and fast communication and top service.

Watch meets expectations and I am happy with it. A +++

Thanks again, John.

Greetings, Jian

1 like

Onlangs een Oris Aquis overgenomen van John, deal was snel gesloten en het horloge vlot en perfect verpakt in huis.

1 like

Mei 2019 (toen nog geen tl2) van johngo een Certina DS-1 Himalaya overgenomen. Een fijne ervaring!

Het horloge was correct beschreven, de communicatie vlot en prettig. Gecombineerd met een dagje naar een Belgische badplaats, het horloge bij jongo thuis opgehaald. Een kort (want dame en hond zaten in de auto te wachten) maar prettig contact.

De DS-1 is een blijvertje, draag het weliswaar niet vaak maar voor mij perfect bij een pak voor speciale gelegenheden.

Kortom zaken doen met johngo is aan te raden!

Dank en hartelijke groeten,

Mick

1 like

Vandaag kwam John ( @johngo ) bij mij om mijn Zenith Port Royal te kopen.
John is een man van zijn woord.
Prettig om zaken mee te doen.
hier wat gesproken over onze hobby en wat horloges bekeken een prettig samenzijn.
Ik beveel John bij iedereen aan om zaken mee te doen.
John bedankt en wie weet tot ziens.

1 like

SKX013 van @johngo gekocht.

Hufterproof verpakt, snel verzonden, horloge zoals omschreven.

:+1:

1 like