Jomashop

Zelfs met eventuele importkosten in joma soms nog wel goedkoper dan hier in Europa :upside_down:

1 like

Zeker invoer kosten betalen en zeker geen garantie papieren bij t horloge aanwezig. Garantie gaat via joma zelf. Geen aanrader dus, of je moet ondanks de extra invoerkosten en kosten van een full service alsnog goedkoper uit zijn😉

Wat ik her en der lees ook op dit forum zou ik het nooit doen. Garantie via hun en geen garantie papieren van t merk zelf.

Iemand heeft via Joma aardig wat pech gehad ( en dan druk ik me misschien zacht uit) met een aardig duur ding. Ik denk dat als diegene dit lees wel weet over wie ik t heb.

1 like

Jep maar als t stuk gaat geven ze bijna niet thuis… :frowning:

Volgens mij geven ze wel thuis hoor. Je moet het horloge naar Amerika sturen en daar wordt het door Jomashop zelf gerepareerd.

Hier een goede ervaring met Joma. Echter wel besteld toen ik zelf in Amerika zat. Geen ervaring met inklaring/invoeren dus. Zou er sowieso rekening mee houden, kan het alleen maar meevallen. Ze hanteren volgens mij wel hoge verzendkosten naar het buitenland. Succes met de keuze.

Tot 2x toe een horloge gekocht. Eerste ging prima netjes ontvangen en belasting betaald aan de postbode. Het tweede pakketje is helaas nooit aangekomen, volgens Joma gewoon afgeleverd. Track and trace gaat via Jomashop dus postbedrijf contacten heeft geen zin, mijn creditcard maatschappij is het aan het uitzoeken want verzekerd! Dacht ik iig, die gooien het nu op fraude…

Vandaag mijn jomashop bestelling ontvangen. Netjes via UPS verstuurd met Track and Trace. Douane inklaring heeft wel een paar dagen extra gekost, maar na 2 keer mijn aankoopfactuur en betalingsbewijs gemaild te hebben is mijn nieuwe Oris netjes geleverd. Wel invoerrechten en BTW mogen aftikken bij de bezorger, maar onder de streep nog steeds een hele mooie deal.

Pfieuw, Ik heb deze zomer een pakketje alligatorbanden besteld bij Joma en dankzij een flater van de na een week of 4 door hen ingeschakelde vervoerder (PostNL geeft aan een bezorgpoging te hebben gedaan zonder aan de deur te zijn geweest; in plaats daarvan sturen ze een brief met de verschuldigde kosten en invoerrechten) zijn de, 2 pakketjes retour gegaan.
Toen ik Joma vlak voor mijn vakantie mailde dat het wel eens fout zou kunnen gaan in verband met mijn afwezigheid van 2 weken kreeg ik geen enkele medewerking en zelfs onbeschofte vragen.
In het traject daarna zijn we niet nader tot elkaar gekomen en ik verwacht daar ook niets meer van. Zo af en toe stuur ik ze nog een mailtje met de vraag wanneer ik de beloofde refund kan verwachten, maar ze reageren niet meer. Het interesseert ze geen zier. Dat komt mogelijk ook Mede door de smalende en cynische toonzetting van enkele van mijn latere berichten aan hen.

Voor mij: never again!

Prima ervaring met Jomashop. Eerste keer dat ik vanuit VS bestel. Bestelling geplaatst met paypayl “in het geval dat”.

Via Jomashop kon ik ervoor kiezen om zelf de douane te voldoen, of dit door Joma te laten doen (tegen extra verzendkosten). Gekozen voor gemak, dus het door Joma laten doen. Na 8 dagen lag het pakketje (goed verpakt) thuis in de brievenbus zonder enige tussenkomst van douane of andere narigheden. Top dus!