Jouw beste horloge…..

Lastige vraag. Wat mijn beste horloge is, scheelt per dag of zelfs dagdeel. Mijn horlogebehoefte wisselt. Soms is een functionele eigenschap, als goede waterdichtheid, nodig of zelfs noodzakelijk. Soms moet een horloge wat netter of mag het juist wat sportiever zijn. En mijn bui is ook nog 'ns medebepalend. Dus, ik heb eigenlijk niet één maar een heleboel ‘beste horloges’. :wink:

3 likes

Beste is de Casio F91W, op de foto zie je 2 gemodificeerde exemplaren. Eén inverted screen daarvan valt de leesbaarheid bij minder licht soms mee maar hey je moet wat overhebben om fashionable te zijn en de tweede is een zogenaamd bloodmoon scherm. De bovenste is hoe ze de fabriek uit komen rollen. Datum, tijd, stopwatch en een in te stellen alarm. Lekker smal dus weg under the cuff, robuust, waterdicht, uitermate budget vriendelijke en het geboefte wordt hier ook niet hebberig van. Wat wilde gij nog meer om de pols?

1 like

In jouw geval uiteraard een Tag Heuer :wink:

1 like

Dit forum doet soms anders suggereren. :rofl:

Ik hoop het ooit nog 'ns te mogen bezoeken.

Nou doe je de ‘budget’ Grand Seiko’s geen eer aan, ook die zijn echt focking fantastisch afgewerkt.

Eens.

1 like

Oude foto. Gaat vrijwel nooit leeg vanwege solar, kan fatsoenlijk onderwater, kan tegen een stootje en de tijd/datum is altijd correct ivm synchronisatie.
En dat alles voor <100 euro.

2 likes

Mee eens, ik heb er ook een.
Beetje ge-modded.

Maar helaas niet MIJN beste horloge.

Tsja, wat is ‘beste’? Moet misschien deze quartz zijn (draagt lekker, loopt altijd op tijd, enz).

Maar deze draag ik het meest (voor mij dus de beste, denk ik).

4 likes