Dit.
Heel mooi die Breguet!
Na wat toevoegingen hierbij de laatste stand van zaken.
De Seiko SKX, Cartier en wat Swatches staan er niet op, dat paste niet meer in de collage.
Best wel blij met de huidige stand van zaken.
Wat ontzettend tof allemaal zeg, vooral omdat je ook wat minder voor de hand liggende keuzes maakt!
I have got a topic for that
Thanks!
Ik koop uitsluitend horloges die een grote glimlach op mijn gezicht toveren.
Soms zijn dat iets minder voor de hand liggende stukken en soms zijn het de bekende modellen.
Ik ben daar eigenlijk niet zo mee bezig.
Succes ermee!
Dit is wel een fijn setje hoor.
Los van de bekende klappers vind ik bijvoorbeeld die Mido en die Wittnauer ook echt leuk om naar te kijken.
Die ‘altijd maar mooier en duurder moeten’ instelling. Lijkt me erg vervelend om zo in de wedstrijd te staan, en nooit echt tevreden te zijn.
Stiekem blijft je eerste basisschool- vriendinnetje het leukst.
Ik blijf maar naar die JLC kijken. Prachtig horloge!
Verder ook erg mooie collectie.
Klasse!
Eens, wat mij betreft is er ook niks mis met meer of minder voor de hand liggende modellen. Deze verzameling is in de totale samenstelling verrassend, en maakt me nieuwsgierig naar de persoon en gedachten er achter . Dat maakt dit topic voor mij ook zo leuk!
Thnx, er is een originele zwarte calf onderweg
Zo bedoel ik het niet. Maar het kan toch zijn dat wanneer je een hoger segment betreedt bepaalde horloges in je collectie overclassed worden. Ik heb bijvoorbeeld (bijna) alle Seiko duikers gehad vanaf de SKX tot aan de MM300. Toen de MM300 kwam konden de Sumo, Turtle, Samurai etc. allemaal weg want werden overschaduwd door de MM300. Heeft niks met snobisme te maken, maar gewoon verleggen van standaard en een andere beleving.
Gaaf hoor. En wat is die Wittnauer chrono toch lekker. De indexen met die tritium bollen lijken wel ijsjes zo lekker.
Wat een geklets! Zit niet zo over status te miemelen.
Ik snapt het als je bv bij vintage je collectie hey zo opbouwt, koopt en verkoopt dat je een deel van de horloges hebt die je wilt en dan ook nog in uniek gave staat.
Maar ik heb bv net zoveel lol van mijn HMT White Pilot LE als van duurdere horloges, en mijn beleving van mijn blauwe Breitling Navitimer is niet minder geworden sinds ik een IWC Portugieser Rattrapante heb, en mijn IWC Fliegerchrononis na tien jaar nog steeds superaantrekkelijk ook al ligt er een Speedmaster Pro naast.
Thanks! Die Wittnauer is top inderdaad.
Ik ook! Zonder twijfel mijn meest gedragen horloge van het moment!
Dank u!
Oh nee! Nu kan ik het nooit meer “ontzien”
Iedereen beleeft de hobby anders en dat mag.
Klopt, maar je mag best toegeven dat je een snob bent
en dan is er niets mis mee