Jouw collectie op één foto deel III

Je maakt me wel nieuwsgierig :face_with_raised_eyebrow: je mag me altijd een Pb sturen en wie weet :stuck_out_tongue_winking_eye: moet bij mij wel nog het 1 en ander uit :grimacing::sweat_smile:

2 likes

Prachtig trio, zeker de Longines zie je hier niet vaak hier, heel erg mooi horloge!

1 like

Oh jammer, dan wordt het Marktplaats. Ik heb geen zin om hier te leuren met 16 losse horloges…meer dan 10 euro zijn ze zeker waard. Vreemd dat het niet mag dit Horlogeforum is toch door en voor de leden? niet iedereen met veel horloges is een handelaar.

Volgens mij is het de bedoeling dat je gewoon even contact opneemt met Jur of zijn collega’s om het even voor te leggen wat je van plan bent. Dan weet je meteen wat wel/niet kan.

1 like

De omega’s

Vorig jaar had ik er geen enkele meer, nu weer 3 #goedverhaal

60 likes

Die speedy met Tritium :heart_eyes:

2 likes

Damn wat vet :heart_eyes:

1 like

18 likes

Mooie collectie. Waarom staat de alpinist er niet bij? :open_mouth:

4 likes

Wat een prachtige lineup. Oprecht 3 klassiekers.

Nu nog een mooie nato op de nieuwste aanwinst :wink:
:ok_hand:

1 like

Krijg gewoon spontaan zin na al dat moois hier weer zelf ook eens een line up te maken.

Bij deze dus.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

burp :grin::yum: geintje het gaat natuurlijk om horloges.
.
.
.
.

Eigenlijk geen idee waar die seiko in huis ligt. Zal een van de kids wel ergens geconfisqueerd hebben :sunglasses:

Ben verder eigenlijk heel erg tevreden. Natuurlijk wensen genoeg maar dat hoeft voor mij niet op korte termijn

40 likes

Wow!!

1 like

Mooie collectie! :ok_hand:

1 like

Prachtig, Prachtig, Prachtig
Prachtig, Prachtig en ‘geconfisqueerd door de kids’ :grin:

1 like

En hij heeft zijn Citizen weer geskipt #jammer

Cool die 817!

1 like

Ik vind die oysterquartz echt het mooiste model van rolex

2 likes

Die zit nog in de doos. Die bewaar ik nog even. :yum:

1 like

Prachtig set! :clap:t2: Een mooie 1675 zou niet misstaan :wink:

P.S. ik mis de G-shocks!

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten.