Jouw collectie op één foto deel III

Echt een waaaaaaanzinnige collectie! :scream:

:sunglasses::+1:

1 like

ik zeg een GMT erbij.

dan niet per se een Rolex maar het is wel een complicatie die nu mist in je collectie :stuck_out_tongue:

1 like

Inderdaad goedemorgen zeg :heart_eyes:

1 like

Mooie collectie zo hoor!! Dat kriebelen ken ik, gaat nooit weg :sweat_smile:

2 likes

Je collectie is echt prachtig zo. Je hebt voor alle gelegenheden en voor alle outfits wel iets liggen. Misschien iets in het goud of twotone erbij? Een gave tudor of datejust misschien?

1 like

Ik heb sinds de laatste aankopen eigenlijk geen echte kriebels meer, staat wel nog eea op de wensenlijst maar zou niet weten wat eruit zou gaan om plaats te maken. Heel tevreden nu :slight_smile:

Net de Monza en ZEP op nieuwe bandjes gezet.

54 likes

Laat een two tone gmt nu net het laatste zijn waar ik afscheid van heb genomen :smile:

Een Pepsi gmt echter… :heart_eyes:

3 likes

Prachtige collecties hierboven

1 like

Enige suggestie is een Omega Speedmaster. Die mag eigenlijk niet ontbreken

Ook echt een schitterende collectie! :heart_eyes:

1 like

Ik heb er 3 of 4 varianten van gehad, maar ik mis m niet moet ik zeggen. De Zenith vervult de iconische chrono rol met verve.

7 likes

But has it been to the moon? No? I think you need a Speedmaster…:wink:

Dan zul je,om er zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen,een pre-moon moeten willen Ralph. Dat weet jij ook. En vind maar eens een mooie voor een fatsoenlijke prijs :grimacing:
Voor die centen koos ik waars wel wat anders

11 likes

Die Zenith is gaaf :ok_hand:

1 like

Heb eerder ook een Speedy gehad en vond het eerlijk gezegd maar een saai ding, de ZEP is voor mij echt veel mooier en leuker om te hebben.

6 likes

Thanks! Ook hier geen Speedy he :wink:

Die SD en die Monaco Prachtig

Snap ik heel goed. Ben nog steeds in twijfel. ‘Lang’ gezocht naar een 100% origineel,en goed exemplaar. Gevonden en steeds weer de gedachte of ik hem niet vd hand zal doen voor wat anders moois.
SBGV243,ZEP,Wittnauer 8007,Pontiac Hydraulica 20 diver…enz enz

1 like

Ook erg mooi horloge. Maar de ZEP zal altijd in de schaduw van de Speedmaster leven. The greatest watch in the world since the history of the world. Oh and it has been to the moon :sunglasses:

9 likes

Of de 145022,AT én de 14060 weg. En dan een schitterende plexi 5513 erin :drooling_face:

10 likes